Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smulan
Jag bara måste ha en ny sjal nu!!
Men vilken? Jag har för tillfället eg bara en som jag är riktigt nöjd med och det är en Mam Eco. Jag har en Jacob som oftast bara ligger men används ibland, men jag tycker att den är för kort. Köpte den och tänkte väl lära mig att knyta ryggknyt, men jag får aldrig till det :( Sen har jag en hoppe Tunis som jag verkligen inte har använt, jag köpte den enbart för att jag tyckte den var fin och det ÄR den oxå, men den bara ligger. Men den är oxå lite kort. Jag stör mig på fickan som är ditsydd och funderar på att sprätta bort den. Är det ngn som gjort det som vet hur det blir?

Jag vill ha en lång sjal som jag kan knyta fram och inte bara ute i ändarna. Jag har tittat länge på easy ELD :twisted: Och den är sååå nice!
Men jag hittar faktiskt ingen annan som jag tycker är riktigt snygg. Det finns så många sjalar som jag vet för lite om och hur de känns.

Vilken är din favorit långsjal???
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Easycare :rock: Jag har en turkos och en orange. Jag har en Gauze och en Hoppe också som jag gillar, men de är inte lika sköna som Easysarna.

Satsa på en Eld säger jag! :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Min favoritsjal är ännu så länge min didymos indio rödvit
Användarens profilbild
Av Anva
ELDEN ÄR UNDERBAR. Köp en sån vett ja.

Bild
Användarens profilbild
Av mari_tres
Säger också köp en eeeeld!! Den är underbar! :heart: suveränt mjuk o go och verkligen snygg! Men jag måste ju ändå säga att en av mina favvosjalar är Didymos Indio, den är också ljuvlig, och superfin.
Användarens profilbild
Av mari_tres
smulan skrev: Jag stör mig på fickan som är ditsydd och funderar på att sprätta bort den. Är det ngn som gjort det som vet hur det blir?
Ta bort fickan du, och gör en dregellapp eller nåt av den, eller spar den och skicka med om du säljer någon gång. Du kanske använder sjalen mer om du inte stör dig på den? :wink:
Jag har en Havanna med bortsprättad ficka och det syns inte ens var fickan varit någonstans.
Användarens profilbild
Av annalys
mari_tres skrev:Jag har en Havanna med bortsprättad ficka och det syns inte ens var fickan varit någonstans.
Jag har sprättat bort en ficka från en Rio, det gick ok men man borde nog ha varit ytterligare lite försiktig än jag. :wink: Jag ser den absolut inte som trasig, men om jag ville sälja den skulle det nog påverka priset lite, man kan se det.
Användarens profilbild
Av smulan
Nu har jag faktiskt gått runt med tunis en stund och den avlastar ju fantastiskt bra, men gud vad mkt tyg det är :)
Är ju inte van vid den bredden heller. Men fin är den allt. Jag får tänka på att var extra försiktig om jag tar bort fickan nu då.. men jag får ha den kvar ett tag och prova sjalen lite mer först tror jag.

Anva: vilken fantastisk bild på er och ELDEN :heart: I det ljuset gjorde den sig verkligen.
Hmm får se hur mkt pengar mannen är villig att sponsra mig med till en ny sjal :wink: (skämtar bara..)

Jag tycker det är lite svårt med färger på sjalarna.. jag är nog lite mesig av mig.. gillar inte att ha för mkt färg alltid. Antingen ska det helst var så neutrala och enkla färger som möjligt på sjalar eller ngt som helt klart syns och sticker ut.. Jag känner som sagt att jag inte är nöjd med det jag har nu.. men hoppas snart finna det jag söker.. förmodligen i ngt som brinner :wink:
Användarens profilbild
Av smulan
Bissa skrev:easy eld :rock: för den har så härligt strålande färger.
Strålande är verkligen rätta ordet!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?