Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag fick av min BM reda på att de hade köpt in bärsjalar till BB/EVA i Borås, men jag glömde att fråga henne om hon visste vilken sort det var. Någon här som vet?

Kommer visserligen att ta med min egen Moby Wrap ändå, men det hade ju varit kul om det är en annan sort så att jag får testa en annan variant än den jag har.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag minns inte riktigt. Det var ju nån trikåsjal i alla fall.
Jag hade med mig min sino och då berättade barnmorskorna att de hade sjalar till utlåning men som sagt jag kommer inte ihåg vilken det var som de hade. :hmm:
Användarens profilbild
Av ericah
Ingen aning men jag tänker iaf packa ner min sino när det är dax.
Användarens profilbild
Av Annika80
Inte den blekaste, när A föddes 0603 hade de inga.
Hm kanske skulle tipsa kompisen som ligger där med sin nyföding om det? och få in henne i sjalträsket.
Vet att hon har köpt en bärsele på Gekås :roll:
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Annika80 skrev:Inte den blekaste, när A föddes 0603 hade de inga.
Hm kanske skulle tipsa kompisen som ligger där med sin nyföding om det? och få in henne i sjalträsket.
När jag var där i november 06 hade de inga heller.
Passa på att tipsa henne du, en bärsele från Gekås låter ju rätt hemskt, även fast jag inte har någon aning om vad det är för sorts sele...
Användarens profilbild
Av Annika80
LisaMarie skrev:
Annika80 skrev:Inte den blekaste, när A föddes 0603 hade de inga.
När jag var där i november 06 hade de inga heller.
Passa på att tipsa henne du, en bärsele från Gekås låter ju rätt hemskt, även fast jag inte har någon aning om vad det är för sorts sele...
Nån BB kopia, foton har visst cirkulerat här på SB en gång i tiden.
Tyvärr äger jag ingen trikåsjal själv, annars hade hon nog fått den inslagen i ett paket.
Här är selen, ser ju ok ut ur barnsynpunkt när de är små, men Beckah sa att hon fick ont efter en kvart

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... +b%E4rsele
Användarens profilbild
Av Totte
Var ju god sjalbarns-representant på Borås BB i augusti förra året :wink: Träffade faktiskt en av mammorna på Furulunds när jag varit på sjalträff sist. Hon kände igen mig och tackade för att jag invigt dem i sjalvärlden :D

De jag fick låna för att visa var Pikku-ruu och Sino.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?