Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lillmonster
Min äldsta är ju alla redan 19 och hon längtar efter en egen bebis. :D I helgen satt vi och gick igenom Lillemans urvuxna kläder. Vad hon ville spara osv.
Så kom vi till sjalarna.... Hon är lite stött över att jag sålde Mobyn till en kompis...
Hon har nämligen bestämt sig för att bara bära i sjal. Hon tänker inte ha någon vagn. Hennes pojkvän har också fått känna på sjalen med Lilleman i så hon är verkligen inne på sjalandet. Hon bär ju på Lilleman när de går och handlar osv. Knytandet sköter hon själv nu utan hjälp från mig så hon har ju redan vanan inne. :D

Jag hoppas ju förståss att hon väntar något/några år till med bebis men det är så kul att höra hur hon vill ha det. Sen skadar det ju inte att även jag får sjala en bebis till i framtiden när jag blir mormor. :loving:
Användarens profilbild
Av Eld77
:loving:

Fatta vad mycket sjalbebisar det kommer att finnas när alla våra barn växer upp och får egna! :vågen:
Användarens profilbild
Av korell
Vad kul!

Och vad härligt det låter att ha ett vuxet barn och en liten samtidigt :D Låter lite lockande faktiskt :lol:
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Eld27: Mina övriga är ju så stora att de ser på ett annat sätt så då kanske fler av dem kommer bära sina när de får egna i framtiden.

korell: Det är faktiskt mysigt. Fick första när jag var 17 och sen kom det 5 till raken. Sen blev det ett hopp på nästan 6 år och sen hopp på nästan 3. De äldre hjälper till på ett annat sätt mot när de var små. Då var ju alla i liknande åldrar så då bara rullade det på. Nu kan jag luta mig tillbaka i ett bad på kvällen utan att behöva se till att sambon inte jobbar. De äldre systrarna passar gärna en timma så jag får vila och bli på bättre humör... :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Vad härligt att hon redan bestämt sig för att bära i sjal :) Och vad mysigt att bära småsyskon :)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Lillmonster - Det låter ju alldels fantastiskt med en så klok dotter! :wink: :vågen:
Eld77 skrev:Fatta vad mycket sjalbebisar det kommer att finnas när alla våra barn växer upp och får egna! :vågen:
K har redan bestämt att hon ska få barn när hon blir stor och att hon ska bära dem i sjal - men hon blev först lite orolig över att hon ju då måste köpa en sjal, för hon har ju ingen, så jag har lovat henne att vi ska behålla de sjalar vi har så hon kan bära i dem... :wink: :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
CrazyMagpie skrev:Lillmonster - Det låter ju alldels fantastiskt med en så klok dotter! :wink: :vågen:
Eld77 skrev:Fatta vad mycket sjalbebisar det kommer att finnas när alla våra barn växer upp och får egna! :vågen:
K har redan bestämt att hon ska få barn när hon blir stor och att hon ska bära dem i sjal - men hon blev först lite orolig över att hon ju då måste köpa en sjal, för hon har ju ingen, så jag har lovat henne att vi ska behålla de sjalar vi har så hon kan bära i dem... :wink: :heart:
:heart:
Användarens profilbild
Av Panakeia
vaddå vänta?

8)

hur gammal var du själv när du fick henne?

Jag var 19 när jag fick Joar.

förstår inte varför alla föräldrar alltid tycker att barnen ska väntra "lite till" med att skaffa egna ungar?

:wink:

Men bra slutsattser dock!

du får väl övertyga henne om att hon får en i present när bäbisen föds den dagen!
Av eamane
Härligt att höra sånt :D
Finns det inte möjlighet att köpa tillbax den sålda sjalen så hon kan använda den sen?
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Panakeia skrev:vaddå vänta?

8)

hur gammal var du själv när du fick henne?

Jag var 19 när jag fick Joar.

förstår inte varför alla föräldrar alltid tycker att barnen ska väntra "lite till" med att skaffa egna ungar?

:wink:

Men bra slutsattser dock!

du får väl övertyga henne om att hon får en i present när bäbisen föds den dagen!
Jag fick henne när jag var 17, jag hann inte fylla 18. :D Hon tar studenten i juni så det är bra mycket mer än vad jag hann med att göra. :)

Men med att vänta så menas det mest att pojkvännen helst vill vänta 5 år. S har sagt att hon inte går med på det utan kan tänka sig att vänta till 21-22, längre vill hon inte vänta. Det är det jag menar med att vänta... De ska ju liksom vara överrens om det ska planeras barn. ;)

För övrigt så sa jag - 3 månader innan jag vart gravid med henne - att jag inte skulle ha barn före 25...
Jag fick min femma när jag var 25. :lol: Och nu är de åtta!!! Hela min monsterhög. :lol:
Användarens profilbild
Av Lillmonster
eamane skrev:Härligt att höra sånt :D
Finns det inte möjlighet att köpa tillbax den sålda sjalen så hon kan använda den sen?
Det finns det nog kanske. Å andra sidan så kan hon ju få en ny av mig då. :)
Användarens profilbild
Av a-k
Lillmonster skrev:sen skadar det ju inte att även jag får sjala en bebis till i framtiden när jag blir mormor. :loving:

:mrgreen: :urule:
Användarens profilbild
Av Annika80
Låter härligt! Själv var jag 20 år när Michelle föddes, men då hade jag inte upptäck sjalar och selar annat än den odågan BB.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?