Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har ju hört att man bär prematurer hud mot hud för att det är så himla bra för allting, men med mina fullgångna barn har jag knappt ens övervägt det. Konstigt kanske... I alla fall tyckte min bvc-sköterska absolut att jag skulle prova, så nu har jag burit hud mot hud (Emrik har mössa och ibland blöja på sig, strumpor kom jag fram till inte behövdes eftersom han har fötterna innanför) några timmar varje dag de senaste dagarna. Jag kan verkligen rekommendera det! Himla mysigt sätt att umgås med sin bebis och jag blir inte alls lika svettig och varm som när vi har kläder på oss, utan det är mycket lättare att reglera temperaturen. Har du en liten nyfödis, så testa!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Måste nog skaffa en bara för att få mysa :D
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
Vi körde kängurumetoden med Magdalena trots att hon inte är prematur, vi hade henne konstant hos oss de tre veckor vi båda var hemma och så ofta som möjligt hud mot hud.
Jag tycker att det gav oss väldigt mycket :tumsup:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Det är jättemysigt att bära små pyttisar i sjalen hus-mot-hud med bara blöja på :heart:
Jösses vilket bebissug jag fick :wink:
Användarens profilbild
Av Droppen
Ja visst är det härligt! :D
Jag bar Noah så väldigt mycket hela han första år, han föddes också fullgången.
Fortsätt mys! :heart:
Användarens profilbild
Av zingo
Mysigt med I oxå å hon är ju inte så liten längre!
Men nying slår ju lite högre det förståss!
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag har ju glömt hud mot hud-goset :shock: Där fick vi för att jag läcker så mycket :? Det får bli ändring på det i kväll. Tack för påminnelsen, hon är ju ganska ny fortfarande (även om det känns som om hon varit med i alla tider).
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Oj! Jag minns att jag bar Dante hud-mot-hud lite i början men det var ju hundra gånger svettigare än med ett tunt tyglager emellan. Ni vet, hud som fastnar i hud. *brr* Nu var ju det här iofs mitt i sommaren, och jag blir ganska lätt svettig, så det är nog olika hur man är som person. Vi sov även hud mot hud, men även där upplevde jag det som mycket svalare när vi började med pyjamas (vilket vi gjorde när vi började med spjälsäng, men i praktiken sov han ju halva nätterna hos oss, och gör så ganska ofta fortfarande.)
Användarens profilbild
Av Lydia
Nova-li skulle amma väldigt ofta (gör fortfarande), men hon ammar ännu oftare när vi är hud mot hud, så då nog de där minutrarna mellan amningarna försvunnit :lol: Sover hon och jag har linne på mig=rätt mkt hud mot hud, så vaknar hon väldigt lätt.
Men jag tror också att det är bra med mkt hudkontakt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?