Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Bild

Det är en Sino som avbildas. :-)

Någon annan som läser den bloggen?

/MuuM
Senast redigerad av MuuM den fre feb 29, 2008 16:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Molinia
Jag vill också veta!
Användarens profilbild
Av MuuM
Av Sofie
Jag tycker fortfarande att ordet bärsjal är synonymt med folk som bor i kollektiv, käkar kikärtor ur näbbstövlar och odlar majja... MEN - det är verkligen ovärderligt.

Hahhahahahahahahhahahahahahahha....
Käkar kikärtor ur näbbstövlar, ja det är jag i ett kikärtskal det!
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Den var ju rolig. Tänk så träffsäkert om hur det är. :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
japp det stämmer på oss alla skulle jag tro :lol:
Användarens profilbild
Av Eaive1
* Jack vaknade i natt vid 4-5-tiden och jag gick upp och vankade lite med honom. La märke till att det var tänt i grannens kök och jag tänkte: "Jasså, Malin är också uppe och vankar"!
Så tittar jag till mer nogrannt och ser att det är nån som försöker ta sig in genom deras källarfönster! Jag springer till telefonen (för att ringa polisen) och sen in till Kemis och skriker: "Malin och Hjalle har inbrott" (de heter Malin och Johan men det är inte så noga).
Kemis kutar upp och vill springa ut på gatan för att klå upp inbrottstjuven. Jag stoppar honom och skriker: "De kan vara påtända och ha kniv"!
Vi ställer oss vid fönstret och konstaterar att: JA! Någon är där!
Jag är helt darrig och försöker ringa polisen TVÅ gånger - men både gångerna slår jag numret 442!!!
Kemis öppnar fönstret och ropar:
- Hallå!!!
Personen svarar: Hallå!
- Är det Johan?
- Nej!!!
- Vem är det?
- Det är Robin!!! (deras 16-årige son)
- Aha, vi trodde att det var inbrott! Gonatt!

Hahah, vi skrämde livet ur stackars sonen som hängde ut genom källarfönstret och tjuvrökte!!!

Den enda som behöll lugnet genom hela situationen var Jack... han somnade på min axel.

:rofl:
Användarens profilbild
Av korell
Eaive1 skrev:* Jack vaknade i natt vid 4-5-tiden och jag gick upp och vankade lite med honom. La märke till att det var tänt i grannens kök och jag tänkte: "Jasså, Malin är också uppe och vankar"!
Så tittar jag till mer nogrannt och ser att det är nån som försöker ta sig in genom deras källarfönster! Jag springer till telefonen (för att ringa polisen) och sen in till Kemis och skriker: "Malin och Hjalle har inbrott" (de heter Malin och Johan men det är inte så noga).
Kemis kutar upp och vill springa ut på gatan för att klå upp inbrottstjuven. Jag stoppar honom och skriker: "De kan vara påtända och ha kniv"!
Vi ställer oss vid fönstret och konstaterar att: JA! Någon är där!
Jag är helt darrig och försöker ringa polisen TVÅ gånger - men både gångerna slår jag numret 442!!!
Kemis öppnar fönstret och ropar:
- Hallå!!!
Personen svarar: Hallå!
- Är det Johan?
- Nej!!!
- Vem är det?
- Det är Robin!!! (deras 16-årige son)
- Aha, vi trodde att det var inbrott! Gonatt!

Hahah, vi skrämde livet ur stackars sonen som hängde ut genom källarfönstret och tjuvrökte!!!

Den enda som behöll lugnet genom hela situationen var Jack... han somnade på min axel.

Användarens profilbild
Av April
:floet2: Jag var tvungen att skriva lite i gästboken :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av MuuM
April skrev::floet2: Jag var tvungen att skriva lite i gästboken :lol:

Kram
Hejja April!!! :-D

/MuuM
Användarens profilbild
Av a-k
April skrev::floet2: Jag var tvungen att skriva lite i gästboken :lol:

Kram

:vågen:
Användarens profilbild
Av Clärchen
Verkligen härlig blogg! Undrar om hon vågat sig in här nu ;)

Det är nog bäst att jag skaffar mig några näbbstövlar om jag ska fortsätta äta kikärter. Igår fick det duga med pitabröd och tallrik :lol:
Användarens profilbild
Av MuuM
Clärchen skrev:Verkligen härlig blogg! Undrar om hon vågat sig in här nu ;)

Det är nog bäst att jag skaffar mig några näbbstövlar om jag ska fortsätta äta kikärter. Igår fick det duga med pitabröd och tallrik :lol:
Vi kan väl skicka kikärtstråden till henne? Den där nån frågar hur man kokar sina kikärtor bäst, så de inte blir mosiga. *fniss*

Insideinformation ger vid handen att hon faktiskt bakar pitabröd och kanelbullar själv...

Vi får väl kolla om det finns nån Minnert bland nya medlemmar. :-)

/MuuM
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?