Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
marcy skrev:Ohlssons (och säkert panduro också) har ju sånt fejkstrass som man kan stryka/klistra på. Tilssammans med en svart moby och lite tålamod skulle det säkert bli en toppensnygg budgetvariant.
Precis min tanke, det kan nog inte vara såååå svårt att få till själv
Användarens profilbild
Av bani
Shoot, jag har ju en moby nu ju. Hmmmm... får jag grymma sjalbarnspoäng om jag pimpar den alltså? :P
Användarens profilbild
Av milimani
marcy skrev:Ohlssons (och säkert panduro också) har ju sånt fejkstrass som man kan stryka/klistra på. Tilssammans med en svart moby och lite tålamod skulle det säkert bli en toppensnygg budgetvariant.
Tänkte exakt samma sak!
Användarens profilbild
Av Alven
eller ännu hellre, en sino kråkbär med bling... :vågen:
Användarens profilbild
Av lotti
fantasiflicka skrev:
bani skrev:Shoot, jag har ju en moby nu ju. Hmmmm... får jag grymma sjalbarnspoäng om jag pimpar den alltså? :P
antagligen... 8)
:iagree:

funderade oxå på att det ska väl inte vara såååå svårt att fixa till själv??! :wink:
Användarens profilbild
Av Blixa
Varför känner jag ingen som bor i USA som kan beställa och skicka den vidare till mig? Vill ha en drake, vill inte experimentera med egen strass på underbara babun och ska jag köpa en ny och pimpa själv blir jobbet större än pengarna jag sparar (nästan). Nu har jag blivit ha-galen i en sjal för första gången på länge och det är långt kvar tills bebis kommer, hur ska detta sluta :roll:
Användarens profilbild
Av brisea
Ååh, jag vill också ha en med glittrig drake. Men jag funderar på om det inte finns sådana där stryk-på-motiv, alltså färdiga figurer, med glitter. Det skulle ju inte vara alltför svårt att få till i så fall.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Åå rktigt snygga var dom!!
Användarens profilbild
Av Elwi
bani skrev:Shoot, jag har ju en moby nu ju. Hmmmm... får jag grymma sjalbarnspoäng om jag pimpar den alltså? :P
Precis... har själv en svart Moby... ska nog kika förbi Panduro och se vad som finns... det vore ju ascoooolt att pimpa en själv! My style!!
Användarens profilbild
Av Alven
guldlock skrev:Ååh, jag vill också ha en med glittrig drake. Men jag funderar på om det inte finns sådana där stryk-på-motiv, alltså färdiga figurer, med glitter. Det skulle ju inte vara alltför svårt att få till i så fall.
Det undrar jag också? Nån som vet?
Användarens profilbild
Av schmut
är det bara jag som tycker det är en ganska dum idé med nitar man stryker på? barnen kan lätt pilla loss dem och sjalen blir svårare att tvätta...

sy på pärlor istället?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
sanna73 skrev:Som sagt jag vill ha en bling, bling sjal :love:

Såg den på Tori Spelling av alla människor :oops:
Men även en blind höna hittar väl ett frö ibland http://celebrity-moms.blogspot.com/

Tyvärr ryms väl inte en bling, bling trikå i min budgett just nu :( http://www.metromamma.com/purchase.html
Men man kan ju alltid njuta av att titta på dem till man köper den till nästa barn :lol:
Såååååå, blir det nå' blingbling nu då? ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?