Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ms Morrison
:(
Så har jag en kompis som är. Tycker det är jobbigt om hennes barn är nära. Hon gillar heller inte att leka med sitt barn så han får vara själv på sitt rum. Sen så är han ganska "ouppfostrad". Inte så konstigt när ingen förälder är närvarande och visar vad som är rätt och fel.

Hoppas hon inte menade exakt vad hon sa men det låter ju så med det du beskrev sen.
Användarens profilbild
Av Helma
mari_tres skrev:
Hur gammalt är barnet?
Mitt sötsnöre har alltid velat vara nära om hon behöver tröst av nån anledning, det är först nu som hon ibland visar att hon vill sitta "utåt" i mitt knä, och då för hon ju det. Hon är tio månader och ratade babysittern för länge sedan.

Testa med Ergon du!
Han är 6 månader...
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Man blir ju lite ledsen när man hör sådana kommentarer. Jag funderade över att hon är så mån om systern. Jag har en bekant som är lite likadan med sitt andra barn. De kom rätt tätt och innan hon liksom var beredd på att dela sig mellan två barn. Således så ägnade hon den äldsta mesta tiden medan den yngre fick vänta. I hennes ögon så gjorde det inte så mycket för den var ju så liten och skulle inte ta någon skada.... Jag hade väldigt svårt för det och tog oftast upp den yngre så jag satt mest med två bebisar i knät - min och hennes....
Kanske är det något liknande här?

Eller också kanske inte sjalen passade henne. Det är ju en vanesak. Testa med Ergon. Då kan hon ha lillkillen på ryggen tex. Han får komma nära men hon kanske inte känner sig lika "låst" som om han sitter på magen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?