Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Åh vad bra tips, tack för allt! Här skall övas. Jag har bara gjort ett försök och då blev kisen hängande i mitt hår, så nästa gång skall jag sätta upp det i någon sorts knut.
Användarens profilbild
Av SannaM
glis skrev:Åh vad bra tips, tack för allt! Här skall övas. Jag har bara gjort ett försök och då blev kisen hängande i mitt hår, så nästa gång skall jag sätta upp det i någon sorts knut.
Vi lyckades också bättre när håret var flätat och glasögonen av :P ... Ryggsäck var det vi fixade bäst i början också! Sen när jag fått till jeanssjalen (skall se om jag kan fixa länk för detta är faktiskt mitt bästa lära-bära-på-ryggen-tips)som väl är lite MTaktig fast mer "omsluten" så gick det lätt att få upp honom på ryggen i den. Och när den sen låg i tvätten efter ngn v och jag testade med sjal igen gick det plötsligt...jättelätt :shock: ! Lycka till :wink: !http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight= (detta är ett försök att länka får se hur det går)
Senast redigerad av SannaM den fre feb 29, 2008 13:26, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av SannaM
Jaaa, det funkade, det funkade :P :P !!! Jag är ett genii, jag är en stjärna, jag är... typ...bara liiiite mer korkad :roll: än alla andra som fixat länkar hur länge som helst utan att ha strulat till det en massa först!

Sanna

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?