Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maria22
Min kompis har fått en son som nu är 1 månad gammal. Jag hade tänkt mig att jag skulle låta henne prova min sjal och även få henne sjalfrälst, men hennes pojke älskar tydligen vagnen :( :wink: Han somnar så fort hon lägger ner han där och vill aldrig upp och bli buren... Hon tycker att det är skönt, men jag tycker att det är lite synd :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det kanske går till sig om ett tag... :wink: och slår du till :lol:
Bara för att han gillar vagnen nu behöver itne inte innebära att han gör det om en månad och då kommer din kompis säkert vilja ha alternativ.
Användarens profilbild
Av Maria22
ja det är ju sant... det finns fortfarande hopp alltså :wink:
Användarens profilbild
Av a-k
mari_tres skrev:Det kanske går till sig om ett tag... :wink: och slår du till :lol:
.
:lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Och förresten så är ju sjalen så mycket mer än att "bara bära", det är ju långt ifrån bara när det är sovdax som det bärs här. Goset är ju minst lika viktigt, och förr eller senare kommer hon inse att man inte tar sig överallt med en vagn.
Du kan ju föreslå en skogspromenad med vagnen tex... Bild
Användarens profilbild
Av sanna73
A älskade sin vagn och har alltid föredragit att somna själv i sin egen säng osv, men det har inte hindrat oss från att älska sjalen också. Den står ju för närhet, trygghet, mys osv.
Visst kan man kanske tycka i början att det är skönt med ett barn som kan/vill ligga själv, men jag tror att man med tiden inser att barnet och man själv ändå behöver närheten och då är sjalen super :loving:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Vårt lilla pyre älskar också både sjalen och vagnen. Hon sover fint i båda och hon är glatt vaken i båda. Beroende på vad vi ska göra tar jag antingen sjalen eller vagnen och jag kan inte tänka mig att vara utan någon av dem.
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Åh, min son gillar att sova i vagnen men är han vaken vill han åka sele. Här hemma älskar han att sitta i selen medan jag pysslar med mitt. Så det finns hopp!!!
Användarens profilbild
Av Fulfot
Det finns ju ställen där det inte funger med vagn tex i skogen, så föreslå en skogspromenad och ta med sjal.
Användarens profilbild
Av Panakeia
det kan ändra sig! jag bar H mest för min skulle när hon va så liten för att slippa dra vagnen, men HON hade verkligen inget behov av det (men det hade jag :roll:) men sen så!
Användarens profilbild
Av Auroratiger
smedsboemma skrev:Vårt lilla pyre älskar också både sjalen och vagnen. Hon sover fint i båda och hon är glatt vaken i båda. Beroende på vad vi ska göra tar jag antingen sjalen eller vagnen och jag kan inte tänka mig att vara utan någon av dem.
:iagree:
Och i början "behövde" vi ingen sjal heller, han somnade ju överallt och det var ju bara skönt att slippa bära på honom tänkte vi nog då. Men ju äldre han har blivit desto mer har vi burit...
Användarens profilbild
Av Clärchen
mari_tres skrev:Och förresten så är ju sjalen så mycket mer än att "bara bära", det är ju långt ifrån bara när det är sovdax som det bärs här. Goset är ju minst lika viktigt, och förr eller senare kommer hon inse att man inte tar sig överallt med en vagn.
Du kan ju föreslå en skogspromenad med vagnen tex... Bild
OT Vilken underbar smiley :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?