Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lynnis
Jag har en didy Lisa 4,6 och en Ergo. Min son är nu snart 8 mån och vill mer bli buren kortare stunder på dagen. Skulle behöva något snabbt och smidigt som jag kan få upp honom på höften i när jag donar i köket, förslag??? I bland vill jag ha upp honom på ryggen alt magen en snabbis och tycker ergon är för klumpig inomhus och sjalen lång och svår på ryggen. Använder mest sjalen/ ergon när vi är ute på tur och då är dom perfekta men inomhus så funkar det inte längre....

Tacksam för tips :D
Användarens profilbild
Av Keke
En ringsjal kanske? är ju enkel och går snabbt att få på. Jag bär helst inte allt för långa stunder med en ringsjal men hade inte klarat mig utan den när barnen var mindre. Är toppen att ha till och från bilen oxå.

Lycka till!
Av lynnis
Tack för tipsen, någon speciell ni kan rek?
Användarens profilbild
Av diddeldi
lynnis skrev:Tack för tipsen, någon speciell ni kan rek?
det är så olika vilken vikning man gillar. själv tycker jag ringovikningen är skönast, men jag vet andra som föredrar solfjäder eller utan vikning.
Användarens profilbild
Av Keke
Hmm där får man nog prova sig fram men jag vet att looma ringo är uppskattad av många.
Sedan syr många egna av t ex ngn vävd sjal, jag tycker det är bra om tyget är följsamt och lite stretchigt (jösses har glömt vad det heter :oops: )

Jag har en som jag sytt av en amazonas antiqua kretiv :heart:

Lycka till!
Användarens profilbild
Av glis
Kolla under knyta, där finns en beskrivning på att bära japanskt som jag tycker ser intressant ut, men jag har INTE provat själv.
Av Aelia
Jag skulle prova en Mei Tai då
Av lynnis
ska kolla vad som är skrivet här på forumet om ringsjalar, har ingen koll alls. Är mei-tai snabbt och smidigt? Vill inte ha för mkt tyg då både jag och sonen är varma av sig samtidigt vill han inte sitta för inpackad när han är vaken nu längre därför är det svårt att knyta fram med sjalen (+att vi får värmeslag, har ju ingen vinter alls här nere i skåne :( )
Av Aelia
MT är snabb och smidig :lol:
Av lynnis
Måste ha tag på ett alt som jag kan ha han på höften i NU, han blir sur om han inte kan se vad jag gör och vi är mitt i renovering så sy har jag inte tid med (inte heller att gå på ngn träff :? ) Hur funkar bärpåse, hade en easuhug men den funkade inte på höften och nu är han dessutom för tung för den (10kg) finns det andra alt?
Av Aelia
Har haft en bärpåse, och jag tyckte om den mer än ringsjal. men glöm inte att den ska passa perfekt, annars är den ingen bra
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Utifrån dina önskemål skulle jag satsa på en ringsjal - visst inte optimal när det gäller avlastning alltid, men helt ok, tycker iaf jag! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?