Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det är smidigt att söva bebisar genom att bära dem, särskilt i bärsjal, men just nu vill min 2 mån Elliott inte sova vidare när jag lägger ner honom. Något tips? Jag blir så trött på att han vaknar så lätt av att komma till sin säng/vagn efter att ha somnat i min famn. Det kan ta upp till 5 eller fler försök att lägga ner honom innan han stannar och sover vidare en stund.
De få ggr han inte blir buren till sömns brukar jag amma till sömns, men det bästa är kanske att redan nu lära honom att somna själv? Hur gör man det i så fall? Finns det andra metoder än att låta dem skrika och skrika tills de somnar tror ni?

/Emma i Mexiko
Användarens profilbild
Av emelie
Än så länge tycker jag han är för liten för metoder o sovövningar faktiskt, amma på. :wink:

När jag la ner Oliver sovandes från sjal så trixade jag av mig både sjal o barn samtidigt o la ner honom invirad i den kroppsvarma sjalen, på sidan i vagnen. Då sov han vidare.

När han blivit äldre o somnat i sjalen lät jag sjalen vara kvar på mig, men la ner Oliver på mage o då sov han vidare, andra lägen -> vaknade direkt.
Användarens profilbild
Av jag71
Skrutt sov inte i vagn eller säng på dagarna så han sov i sjalen på mig. Det var en av anledningarna att jagblev lycklig när jag såg Lin bära i sjal för Skrutt hatade verkligen sin vagn och ville inte sova eller ligga i den. Jag bar honom i famnen men det blir tungt.Jag började bära i sjal när skrutt var 10-12 veckor och fram till han var ett år så sov han helst i sjalen på mig (jag bytte till rygg när han var runt 6 månader). Efter några månader så kunde han sova i vagn men helst inte. kanske ska säg att Skrutt var lite liten när han kom så då han var 3 månader vägde han inte mer än fyra kilo (om jag inte missminner mig totalt)
Användarens profilbild
Av melon
Dante är 8 månader och först nu brukar det fungera att lägga ner honom efter att han somnat i sjalen. Öva öva öva, eller vänta tills det ändras :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?