- tor feb 07, 2008 21:58
Det är smidigt att söva bebisar genom att bära dem, särskilt i bärsjal, men just nu vill min 2 mån Elliott inte sova vidare när jag lägger ner honom. Något tips? Jag blir så trött på att han vaknar så lätt av att komma till sin säng/vagn efter att ha somnat i min famn. Det kan ta upp till 5 eller fler försök att lägga ner honom innan han stannar och sover vidare en stund.
De få ggr han inte blir buren till sömns brukar jag amma till sömns, men det bästa är kanske att redan nu lära honom att somna själv? Hur gör man det i så fall? Finns det andra metoder än att låta dem skrika och skrika tills de somnar tror ni?
/Emma i Mexiko
De få ggr han inte blir buren till sömns brukar jag amma till sömns, men det bästa är kanske att redan nu lära honom att somna själv? Hur gör man det i så fall? Finns det andra metoder än att låta dem skrika och skrika tills de somnar tror ni?
/Emma i Mexiko
Gift med Pablo och stolt mamma till Hannah maj -03-, Martha mars -05-, Elliott nov -07-, Lisbeth jan -09-, Yosef jan -11- och Nadya jan -13- och Ian maj -14-.