Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Jag får så ont i ryggen när jag bär på ryggen i sjal med omslutet. Vissa gånger får jag inte alls ont, så det måste ju vara någonting med knytningen. Vad brukar ni få ont av? Att barnet sitter för långt ner, för löst, för långt upp? Jag vet att det är svårt att ge tips så här över internet, men har ni något så är det bara att skriva på! :roll: :)
Användarens profilbild
Av lindamarie
Jag får ont om barnet sitter för långt ner. Oftast tycker jag att jag kännar på en gång om knytningen blev bra annars brukar jag se på ändarna, alltså hur mycket tyg jag har kvar för att knyta sista knuten med. Vet hur mycket det ska vara kvar för att kännas bra.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag kan få lite ont om skrutt (små töserna är för lätta/små ännu ) sitter för lågt ner.
Av Abunai
Så jag borde alltså försöka få honom att sitta högre upp..? Något tips på att få honom att inte halka ner? Han är rätt tung, så jag tycker att det är svårt att få det att "fästa".
Användarens profilbild
Av lindamarie
Abunai skrev:Så jag borde alltså försöka få honom att sitta högre upp..? Något tips på att få honom att inte halka ner? Han är rätt tung, så jag tycker att det är svårt att få det att "fästa".
(Använd kardborreband :wink: )

Jag brukar hoppa och dra i sjalen precis innan jag skall knyta knuten fram så att sjalen drar upp barnet typ :roll:
Användarens profilbild
Av sparkler
JAg har ibland fått ont när jag burit ett tag. Då kan det hjälpa att knyta upp och tajta till det. För löst är alltså egentligen problemet tycker jag.
Användarens profilbild
Av Ezereht
Jag kunde inte bära i sjal på ryggen så länge utan att få ont, jag gick över till Ergo selen. Med den kunde jag bära länge utan att få ont. Men då satt han faktiskt ganska långt ner, nästan som om han hade benen runt min midja. När jag fick ont i ryggen var det vid där man knäpper BH-bandet ungefär.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?