Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Bling skrev:Oj, gick precis upp för mig att det kan bli dyrt att hänga här på Sjalbarn, man blir ju såååå inspirerad och vill gärna ha en av varje sort, en i varje färg av varje sort...ja ni förstår nog hur jag menar. Shoppin- :twisted:

Men vad säger ni om mitt förra inlägg? :?: :lol:
:Hahaa:
Välkommen in i gänget :wink:

Anledningen till att det blir tjockare knut på easy är för att ändarna inte är avsmalnande plus att den är lite bredare än en didy. En didy är också diagonalvävd och har också giv i tyget, men kanske inte riktigt lika mycket. Som allting här i världen handlar det så mycket om smak och tycke, så det är helt omöjligt att säga vilken som är "bäst". Men min första vävda var en didy och den gillade jag supermycket :wink: (Sen när barnet blir större kan jag dock tycka att det finns fördelar med en bredare sjal, men du hinner ju köpa flera :P :wink: )
Användarens profilbild
Av emelie
Bling skrev:Oj, gick precis upp för mig att det kan bli dyrt att hänga här på Sjalbarn, man blir ju såååå inspirerad och vill gärna ha en av varje sort, en i varje färg av varje sort...ja ni förstår nog hur jag menar. Shoppin- :twisted:

Men vad säger ni om mitt förra inlägg? :?: :lol:
:Hahaa:
Så är det här på Sjalbarn.
När jag reggade mig här ägde jag en trikåsjal och en vävd långsjal.
Nu... lite fler bärprylar, ja... :twisted: :twisted:

Kajsa har svarat bra, tänkte bara tillägga att jag föredrar avsmalnade ändar. tycker det är väldigt smidigt.
Av Bling
Vi har precis varit på promenad med den lånade Calin Bleu, jag fick till det riktigt bra idag :D , så det finns kanske en framtid även för oss. En framtid med vävd sjal menar jag då, vi hade kanske haft en framtid även om vi inte fått till det, vad vet jag. :lol:
Användarens profilbild
Av glis
Och jag har just kommit på hur man får mindre byls på axlarna! Kolla på edenbabys knytinstruktioner för trikåsjal med barnet i vagga. Så skall det ju vara förståss! Funkar kalasbra.
Jag måste erkänna att det viktigaste för mig när jag beställde vävd sjal var färgen...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?