Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Idag har jag en officiell bär-min-Hannah-dag. Det betyder att jag räknar med att bära henne nonstop om hon inte själv visar nåt annat. Och eftersom hon bara är drygt halvåret så räknar jag inte med att hon kommer att vilja annorlunda :D

Det blir stor skillnad i bärandet när jag tänker "Jag bär henne tills hon vill ner" kontra "jag låter henne ligga tills hon vill upp."

Fler som hänger på?
Användarens profilbild
Av Maerion
Heja dig! Jag hänger tyvärr inte på för min tjej vill inte ens komma upp i sjalen. :( ;)
Av surftrollet
Så mysigt! :loving: Jag hänger inte på eftersom jag jobbar, men jag ska sitta här och dagdrömma lite om att snusa på en bebis på magen. :heart:
Användarens profilbild
Av Fulfot
Bra idé! Hänger på lite men jag orkar inte bära 13,8 kg hela dagen. Om vädret blir bättre här (spöregnar och blåser) så ska vi ut i skogen och plocka kottar och göra kott tomtar. Då tar jag med ergon så får hon välja om hon vill gå eller sitta på mammas rygg.
Av anna m
Det är en STOR skillnad tycker jag. Jag kånkar med armkraft mest nu när paltarna är så stora och rörliga. Ska bära när jag kommer hem från jobbet :)
Ha en mysdag!!
Användarens profilbild
Av tinaw
Jo, det är ju stor skillnad på att bära en bebis och ett större barn, ungefär som att amma en lite och ett större barn, helt väsenskilda saker. :D
Av anna m
tinaw skrev:Jo, det är ju stor skillnad på att bära en bebis och ett större barn, ungefär som att amma en lite och ett större barn, helt väsenskilda saker. :D
Jag menade:
Det blir stor skillnad i bärandet när jag tänker "Jag bär henne tills hon vill ner" kontra "jag låter henne ligga tills hon vill upp."
och höll med dig alltså :)
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag är med!
Vi ska åka och handla idag, så det blir till att skippa vagnen. :D
Förvisso gör vi väll det allt som oftast, men det är ju kul att ha ett "legitimt skäl" ;)
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag tar det när liten har tittat ut, just nu är bärandet tämligen lågprioriterat. ;) 8)
Användarens profilbild
Av tinaw
anna m skrev:
tinaw skrev:Jo, det är ju stor skillnad på att bära en bebis och ett större barn, ungefär som att amma en lite och ett större barn, helt väsenskilda saker. :D
Jag menade:
och höll med dig alltså :)
Åh, jag tänkte mer på alla med barn 13 kg+ som svarade :D
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Eld77 skrev:Jag tar det när liten har tittat ut, just nu är bärandet tämligen lågprioriterat. ;) 8)
Va?! Det är ju nu du bär som mest... ;)

Grattis!! :D
Användarens profilbild
Av milimani
Eld77 skrev:Jag tar det när liten har tittat ut, just nu är bärandet tämligen lågprioriterat. ;) 8)
:iagree:
8)
Användarens profilbild
Av asa
Jag hänger med :D 8) Lovar på heder och samvete: Ingen vagn idag!!! Trost en del långa utflykter och 12 kg :lol:
Användarens profilbild
Av sus
vore mysigt om Pelle var en liten plutt... Nu vill han dessutom BARA bli buren i armarna och han väger 12 kilo!!! Dessutom ska han vara hemma med farmor och farfar idag när resten av familjen åker till stan och går på bio. Fast jag kanske ska tvinga farmor att bära hela dagen.... :lol:
Eller så kanske jag ska ta med becon och bära Majken istället för att ta sulkyn...
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har sån dag varje dag med milo 8) . fast atlas skulle nog bli rätt förbannad om jag försökte bära honom hela tiden :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?