Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Groover
Rea skrev:Jag bär min minsting på ryggen i en Beco BWD och tycker att det fungerar bra, vi är nöjda båda två och jag tycker det är ovärdeligt att kunna ha henne på ryggen medan jag tex. lagar mat eller måste fixa med annat. Sen är det ju så mysigt att ha henne där :) . Nu är det tyvärr så att mina händer domnar och värker så jag inte kan sova de nätter då jag burit på ryggen. Har efter mycket funderande kommit fram till att det nog är pga att axelremmarna trycker fram på axeln och på något vis klämmer! Vad ska jag göra? Gör jag något fel med Becon? Har jag inte spännt den rätt då det blir såhär? Tror ni att en långsjal skulle funka bättre eller en MeiTai? Jag vill hemskt gärna kunna ha henne på ryggen men som det är nu går det inte :( . (Min lillgumma är snart 9 månader och väger väl omkring 8-9 kilo nu.) Jag är jätte glad för alla tips och råd.
Personligen tycker jag att sjal avlastar bättre än alla selar, och det skriver nog många under på här inne. (Jag använder dock nästan uteslutande sele ändå just nu. Det går mkt fortare och är mindre krångel än sjalen när man är ute.) Jag har inte alls mkt erfarenhet av BWD, men när jag har provat den upplevde jag att det är svårt att få till/dra åt så att barnet kommer tillräckligt nära när man bär på ryggen. Blir det för löst så ökar ju belastningen på axlarna. Läget på midjebandet påverkar ju också. Prova att ändra läget på det och se om det blir någon skillnad.
Användarens profilbild
Av soffan
Jag tycker att becon trycker mer än tex sjal och mt, så det är absolut värt att prova ett annat alternativ.
Om du vill ha nått enkelt är ju mt bra, jag har en med utbredbara axelband och tycker att den avlstar lika bra som en sjal.
Mt kan du ju dessutom köpa billigt begangnat hår på sb.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?