Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Ja, min son, när jag efter många om och men fått till en perfekt knytning på magen, böjer sig så långt bak han kan och bara stirrar upp i himlen. Ständigt får jag alltså gå med en hand bakom nacken. Finns det något bot mot nyfikna bebisar? Eller är det för att han fortfarande är lite svag i nacken? Han brukar inte sitta så, utan det är den senaste veckan som han börjat med det... (i ergon funkar det lite bättre, svårt att tippa bakåt då!) Han är 4 månader gammal!
Användarens profilbild
Av diddeldi
mina barn är också så. det är lite pinsamt för det ser ju så obekvämt ut så man är rädd att nån ska komma fram och säga till, men de verkar tycka att det är bekvämt så jag låter dem hållas :wink: . fast jag brukar hålla en hand som stöd ibland.
Av Clementin
Yumi har velat ha huvudet hängandes bakåt sedan hon föddes.. Och hon har aldrig varit svag i nacken, hon har kunnat hålla sitt huvud själv sedan hon lades upp på min mage. Hon -pressade- sitt huvud bakåt och gallskrek om man försökte hålla det "normalt". :roll:
Fick skäll några gånger för det, men vad ska man göra då? Det var enda sättet ungen var nöjd med att sitta/ligga på.
Fanns inget bot för hennes nyfikenhet, hon ska fortfarande se allt på en gång. :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av mossanvit
Hihi, så gör de nog när de börjar bli nyfikna på världen. De vill liksom upptäcka allt överallt - även himlen!

Det blir lite jobbigare att bära, helt klart. :)
Användarens profilbild
Av teres
så gjorde lillan också vid samma ålder men det gick över om vi inte gick under träd! Blå himmel var inte intressant så länge.
Av Abunai
Jaja, jag får väl gå och hålla huvudet då :) Han blir inte arg om jag gör det i alla fall, han hänger ju så hemskt annars!

Men några av era barn har alltså slutat med det när de blivit äldre, och några har alltid gjort det?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?