Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
Jag måst fråga er som har en sådan här...när ni har ert barn på ryggen..tar man på hela selen först eller det går att knäppa fast midjebältet, sätta barnet på ryggen och sedan trä på resten som en ryggsäck?!

För hur man annars när man är själv och ska bära....
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har sett två varianter på hur man gör. Antingen så sätter man på sig selen som ett förkläde. Sätter barnet i och ena axelremmen och "humpar" runt det så tills det sitter på ryggen och tar då på sig andra axelremmen. Eller så sätter man på sig midjebältet med selen hängande över rumpan. Lyfter barnet över huvudet och låter det ligga på ryggen innan man drar över selen.

Personligen så "humpar" jag runt barnet. Många tycker att det ser livsfarilgt ut, men jag håller ju alltid i barnet. Tycker att det är värre att ha dem på ryggen hela tiden. Men, där är det olika....

Det tar ett tag innan du (och barnet) har fattat vad som ska åt vilket håll och när, men då går det enklare. Träna hemma över sängen, eller med hjälp i början, så får du snart till snitsen!

//Kaja
Av MammaTess
Det blir en kul :roll: kväll med andra ord...

tack för tipsen!
Av MammaTess
Nu måste jag fråga....för jag är förvirrad....står det Patapum Toodler på en sådan sele....för den jag har fått idag står det bara Toodler på :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?