Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av GodisGlader
#12508
Nu är det såhär att jag har en Hoppedis Montreal som jag älskar, vi tog den längsta för att gubben skulle oxå prova... nu visar det sig att sjalar var verkligen inget för honnom :cry:
Så nu känns det lite jobbigt att ha så mycket tyg över när bara jag ska bära, förr gjorde det ingen men nu när han inte kommer använda den alls så är det onödigt.
Tänkte först sälja den och köpa en ny men kortare men då hittar jag inte färgen!

Så nu undrar jag vad som kan göras för att korta den?
Har ingen symaskin men ska till mina svärföräldrar snart :lol: funderar på att bara klippa och sedan sy till kanten, det borde vara lättast eller? men blir det bra?
Användarens profilbild
Av Kristina
#12513
Jar har inte kortat nån sjal själv, men det borde ju funka bäst att bara göra som du skriver, klipp av (men behåll diagonalskärningen) och fålla, du behöver ju bara klippa på ena sidan, fast då hamnar ju mittenmarkeringen snett förstås...
Av GodisGlader
#12517
Just så jag tänkte, ser ju oxå hur dom sytt längst kanten och det ser ju inge svårt ut :roll:
Sätter bara en ny mittmarkering om jag nu behöver det, kanske struntar i det.
Användarens profilbild
Av Ester
#12534
MEn om du har bytesrätt på den kanske du ska vänta och se om du får byta den mot en kortare.
Vad jag har förstått så kommer det nya sjalar nu i slutet av månaden.
Hör med Ingrid, Montreal verkar väldans populär så den är nog inte svår att få såld igen för henne.
Av GodisGlader
#12535
Tror inte jag har någon bytesrätt, har ingen stor koll på det där..
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?