Aktuellt datum och tid: tor dec 12, 2019 12:23
Moderatorer: krakri, God_cares, Hell Cat, Asia
_Anonym skrev:Jag tror att jag har kommit på en bättre lösning än att skriva här nu.
Jag har skrivit ner det här på ett papper som jag kan ge till en psykolog jag träffar imorgon. Jag vet att det kommer kännas lättare på förmiddagen men sedan kommer ångesten och tankarna tillbaka igen och då vet jag inte vad jag ska göra.
_Anonym skrev:Jag förklarade precis för psykologen idag och hon såg till att jag blev inlagd – för att kunna styra om mina tankar i lugn och ro.
_Anonym skrev:Tack.Jag vet inte riktigt hur det här ska gå. De bruna ögonen (sviker) lämnar mig nu.
zink skrev:(varit borta från SB en och en halv vecka, läser ikapp nu.)_Anonym skrev:Jag tror att jag har kommit på en bättre lösning än att skriva här nu.
Jag har skrivit ner det här på ett papper som jag kan ge till en psykolog jag träffar imorgon. Jag vet att det kommer kännas lättare på förmiddagen men sedan kommer ångesten och tankarna tillbaka igen och då vet jag inte vad jag ska göra.
Det låter klokt. I allt det tunga
_Anonym skrev:Jag förklarade precis för psykologen idag och hon såg till att jag blev inlagd – för att kunna styra om mina tankar i lugn och ro.
Du är inlagd nu?_Anonym skrev:Tack.Jag vet inte riktigt hur det här ska gå. De bruna ögonen (sviker) lämnar mig nu.
Men det däremot lät inte bra...
Är de bruna ögonen inom vården eller någon du känner privat?
_Anonym skrev:Tack.Jag vet inte riktigt hur det här ska gå. De bruna ögonen (sviker) lämnar mig nu.
_Anonym skrev:Tack både zink och MuuM.
Det känns lite lättare nu. MuuM, du har rätt gällande snälla ögon – det kan finnas fler. Men märkligt nog finns de faktiskt kvar, det var bara jag som tvivlade.
zink skrev:_Anonym skrev:Tack både zink och MuuM.
Det känns lite lättare nu. MuuM, du har rätt gällande snälla ögon – det kan finnas fler. Men märkligt nog finns de faktiskt kvar, det var bara jag som tvivlade.
Så skönt att höra(vilket var den smiley jag försöte välja ovan oxå men det blev
sorry
)
_Anonym skrev:zink skrev:_Anonym skrev:Tack både zink och MuuM.
Så skönt att höra(vilket var den smiley jag försöte välja ovan oxå men det blev
sorry
)
Det är lugnt, zink, jag tar inte illa upp.![]()
_Anonym skrev:Vi har fått hjälp av socialtjänsten för hela familjen. Nu har jag "fått" en egen handläggare på "vuxensidan också,, jag är rätt så obekant med det här, vad är det de gör egentligen? Jag har ju redan kontakt med psykiatrin och vi får familjebehandling, vad tillför det att ha en "egen" handläggare? Finns det någon som vet?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst