Jag - den andra kvinnan : Anonyma inlägg - Sida 11 • sjalbarn.se

Aktuellt datum och tid: tor dec 12, 2019 10:34

Jag - den andra kvinnan

Behålla din anonymitet i "glädje som sorg" - "lätt eller tungt"

Moderatorer: krakri, God_cares, Hell Cat, Asia

Re: Jag - den andra kvinnan

Inläggav MuuM » tor aug 29, 2019 09:00

Åh. Det är så svårt. Skickar styrka för att du ska kunna stå fast vid dina beslut. Se fler obekväma sanningar. Och till slut landa i ett lyckligt liv. :heart:
/MuuM

R -07 och M -10.

Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.
Användarvisningsbild
MuuM
SjalVäsen
SjalVäsen

Inläggav Denandrakvinnan » lör sep 07, 2019 10:10

Idag är jag jättebarnslig och vägrar texta godmorgon först :roll:

Fast egentligen ligger det ju mer bakom. Jag behöver känna att han vill också. Jag vet att det inte spelar så stor roll vem som skriver vad. Att det inte är en tävling. Men på något sätt känns det som om jag behöver känna att vi har en relation, även om jag inte driver den. För jag kommer inte i längden att orka driva vår relation. :(
Denandrakvinnan

Inläggav linamh » lör sep 07, 2019 15:54

Denandrakvinnan skrev:Idag är jag jättebarnslig och vägrar texta godmorgon först :roll:

Fast egentligen ligger det ju mer bakom. Jag behöver känna att han vill också. Jag vet att det inte spelar så stor roll vem som skriver vad. Att det inte är en tävling. Men på något sätt känns det som om jag behöver känna att vi har en relation, även om jag inte driver den. För jag kommer inte i längden att orka driva vår relation. :(

Men det är ju han som måste vara drivande nu? Det är ju honom ni väntar på? Jag förstår absolut om du inte vill bryta så länge han säger att han vill vara med dig, men faktum kvarstår att det är han som måste reda ut sina relationer.
linamh
SjalFantast
SjalFantast

Inläggav LL » mån sep 23, 2019 12:11

Hur går det?
Mor till tre barn, varav en lilleman född feb -07
Nuvarande samling: Patapum blå - Patapum toddler röd !!! - Amazonas Antigua Stil - Bärabarn Lotus - Ringo Kråkbär
LL
SjalBeroende
SjalBeroende

Inläggav Denandrakvinnan » tor okt 03, 2019 14:12

Det står väl snarare still än går nånstans. :| Det här är så otroligt svårt. Vi träffas genom att slå knut på oss själva och genom att jag åker till hans hotell var han nu råkar befinna sig.

Det börjar såklart bli svårare att svårare att tysta rösterna som viskar om att han nog inte är ärlig, om att han nog bara vill försöka få ut mesta möjliga sex av det här, att han inte alls har nån ambition att lämna sin fru, att han inte alls tappat sin berlock utan istället tagit av den för att hans fru ska bli mindre misstänksam. Att.. Ja ni fattar.

Men nånstans så VILL jag inte ge upp.

Men jag fattar ju också hur otroligt svårt vi kommer få att pussla ihop det här. Även om han lämnar henne. När hon inser att han fortsatte träffa mig lär deras relation var totalt omöjlig.
Denandrakvinnan

Inläggav Gäst » tor okt 03, 2019 19:14

Läste din tråd och sitter nu och läser Tara. En intervju med Åsa som skrivit denna bok
https://www.adlibris.com/se/bok/en-halv ... 9188867230
Det kan ju vara så att det blir du och den man du har en relation med. Men det jag ju oxå vara så att han lever dubbelliv. Kanske boken kan ge dig några insikter eller ledtrådar.

Förstår att du har det fruktansvärt tufft! Tappa inte bort dig själv i allt! :heart:
Gäst

Inläggav butterfly » tor okt 03, 2019 19:16

Läste din tråd och sitter nu och läser Tara. En intervju med Åsa som skrivit denna bok
https://www.adlibris.com/se/bok/en-halv ... 9188867230
Det kan ju vara så att det blir du och den man du har en relation med. Men det kan ju oxå vara så att han lever dubbelliv. Kanske boken kan ge dig några insikter eller ledtrådar.

Förstår att du har det fruktansvärt tufft! Tappa inte bort dig själv i allt! :heart:
butterfly
SjalGalning
SjalGalning

Inläggav zink » lör okt 12, 2019 21:15

Låter tyvärr som att du är nåt på spåret.

De män och kvinnor jag känner som träffat sin stora kärlek fastän de varit i ett förhållande - har berättat direkt.

Du har beskrivit att han beskriver sin situation som problematisk, behöver visa fru och familj hänsyn. Typ. Och det gör han nu exemplariskt - genom att fortsätta som förr med dig. Men nu med tillägget att även mörka för dig. Och henne.

Så. Nu har det gått snart 3 år?

Han verkar tycka situationen är heeelt okej för honom. Han får det han vill ha. Du däremot?
V 07. Bonusbarn 85 & 87.
Boba. Utlånat: Choklad- & olivgås, ÄgirsHus lin-ringisar, Patapum & BB-slen.
"Dit det bär dit bär det"
Användarvisningsbild
zink
Sjaldiamant
Sjaldiamant

Föregående

Återgå till Anonyma inlägg