Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ashe
#9542120
evano skrev:
Ashe skrev:
evano skrev:
Ashe skrev: Samma leverans som för oss då. Han sa att vi kunde vänta oss leverans i slutet av augusti, för motorerna kommer då.
Så jag har ställt in mig på i början av september. Jag fick också ramnumret och skickade in ansökan på en gång. Fick svar samma dag att det blivit beviljat. Tydligen är det "bara" 141 miljoner kvar.
Jag är feg att cykla alltid, men känner ändå att tvåhjuling är bäst för oss. Jag är rädd att jag (och maken) skulle känna falsk trygghet med en trehjulig och välta. Har läst att dom är lättare att välta i svängar än en tvåhjuling.
Nu håller vi på att bygga ett förråd så vår nya familjemedlem får ett hus. :D
Fick du något du något dokument med ramnumret på eller bara ett foto med ramnumret? Jag började fylla i ansökan men insåg att jag inte hade något dokument med ramnumret utan bara ett foto så tänkte att jag var tvungen att vänta tills vi fått cykeln. Vore praktiskt att också skicka in ansökan redan nu
Jag fick bara ett foto. Bifogade det och fakturan/orderdokumentet eller vad det var.
Ok, vad bra, då kan jag också göra så :D

Skönt med plats på tomten för ett förråd/cykelförråd, tveksamt om vi skulle kunna få plats med ett sådant. Här är det istället storstädning av garaget som gäller. Hoppas det ska vara helt klart tills den kommer
Ja, vi har inget garage i stället ?
Men det ska vi också bygga nångång i framtiden. Förrådet är prioriterat före garage.
Användarens profilbild
Av Ashe
#9542264
Önskar att vi fått vår cykel nu. Minstingen bröt benet i torsdags kväll. Och hon fyller år nästa vecka och vi har kalas i dag.
Vad vi hade köpt i present? Jo, en cykel. :roll: :Hahaa:
Av evano
#9542302
Ashe skrev:Önskar att vi fått vår cykel nu. Minstingen bröt benet i torsdags kväll. Och hon fyller år nästa vecka och vi har kalas i dag.
Vad vi hade köpt i present? Jo, en cykel. :roll: :Hahaa:
Nej, vad tråkigt :(

Hoppas ni får er lådcykel snart.

Går och längtar här också, nu när jag beställt efter så mycket funderande känns det inte som den kan komma fort nog, men har inget akut behov
Av evano
#9542792
Ashe skrev:I dag skrev Simon ett inlägg på fb om att dom skulle bygga vår cykel i morgon.
Längtar så galet mycket till den kommer

https://www.facebook.com/groups/cykelfa ... 058205370/
Kul!

Jag ringde och pratade med honom i tisdags och det dom väntade på var motorer som Shimano sagt förhoppningsvis skulle komma den här veckan. Hoppas min motor dyker upp snart också :)
Användarens profilbild
Av Ashe
#9542798
evano skrev:
Ashe skrev:I dag skrev Simon ett inlägg på fb om att dom skulle bygga vår cykel i morgon.
Längtar så galet mycket till den kommer

https://www.facebook.com/groups/cykelfa ... 058205370/
Kul!

Jag ringde och pratade med honom i tisdags och det dom väntade på var motorer som Shimano sagt förhoppningsvis skulle komma den här veckan. Hoppas min motor dyker upp snart också :)
Samma motor som på min så din borde ha kommit samtidigt tycker jag.
Den är säkert också på gång.
Regnskydden verkar det däremot gå trögt med av vad jag har läst.
Men jag hoppas dom kan skicka det efter ifall dom inte är klar.
Har förstått det som att det är en helt ny modell.

Hoppas på att vi får cyklarna nästa vecka.
Av evano
#9543556
Ashe skrev:
evano skrev:
Ashe skrev:I dag skrev Simon ett inlägg på fb om att dom skulle bygga vår cykel i morgon.
Längtar så galet mycket till den kommer

https://www.facebook.com/groups/cykelfa ... 058205370/
Kul!

Jag ringde och pratade med honom i tisdags och det dom väntade på var motorer som Shimano sagt förhoppningsvis skulle komma den här veckan. Hoppas min motor dyker upp snart också :)
Samma motor som på min så din borde ha kommit samtidigt tycker jag.
Den är säkert också på gång.
Regnskydden verkar det däremot gå trögt med av vad jag har läst.
Men jag hoppas dom kan skicka det efter ifall dom inte är klar.
Har förstått det som att det är en helt ny modell.

Hoppas på att vi får cyklarna nästa vecka.
Hur har det gått för dig? Har du fått din cykel nu?
Användarens profilbild
Av Ashe
#9543574
evano skrev:
Ashe skrev:
evano skrev:
Ashe skrev:I dag skrev Simon ett inlägg på fb om att dom skulle bygga vår cykel i morgon.
Längtar så galet mycket till den kommer

https://www.facebook.com/groups/cykelfa ... 058205370/
Kul!

Jag ringde och pratade med honom i tisdags och det dom väntade på var motorer som Shimano sagt förhoppningsvis skulle komma den här veckan. Hoppas min motor dyker upp snart också :)
Samma motor som på min så din borde ha kommit samtidigt tycker jag.
Den är säkert också på gång.
Regnskydden verkar det däremot gå trögt med av vad jag har läst.
Men jag hoppas dom kan skicka det efter ifall dom inte är klar.
Har förstått det som att det är en helt ny modell.

Hoppas på att vi får cyklarna nästa vecka.
Hur har det gått för dig? Har du fått din cykel nu?
Nej, tyvärr inte. Nu är det visst bromsarna som fattas. :roll:
Av evano
#9543760
Ashe skrev:På fredag ska vår cykel skickas tydligen. Hur går det för er?
Min man pratade med Simon förra veckan och då lät det som att cykeln skulle skickas den här veckan, så de kanske skickar vår cykel på fredag också ?
Användarens profilbild
Av Ashe
#9543762
evano skrev:
Ashe skrev:På fredag ska vår cykel skickas tydligen. Hur går det för er?
Min man pratade med Simon förra veckan och då lät det som att cykeln skulle skickas den här veckan, så de kanske skickar vår cykel på fredag också ?
Härligt! Det var en annan som skulle få sin cykel skickad i morgon så alla är nog på väg nu. Äntligen!
Vi är nästan klar med förrådet. Bara taket som ska läggas (och sen ska allt isoleras också men det får bli senare)
Men det är iaf klart för att få in cykeln.
Av evano
#9543865
Ashe skrev:
evano skrev:
Ashe skrev:På fredag ska vår cykel skickas tydligen. Hur går det för er?
Min man pratade med Simon förra veckan och då lät det som att cykeln skulle skickas den här veckan, så de kanske skickar vår cykel på fredag också ?
Härligt! Det var en annan som skulle få sin cykel skickad i morgon så alla är nog på väg nu. Äntligen!
Vi är nästan klar med förrådet. Bara taket som ska läggas (och sen ska allt isoleras också men det får bli senare)
Men det är iaf klart för att få in cykeln.
Tveksamt om det blir någon cykel för mig den här veckan. Fick mejl igår om att när de testade den upptäckte de en bugg med lyset ?
Nu har det gått så länge sedan jag beställde cykel, att det känns som att den aldrig kommentar komma, det gör den väl, men det känns mer som något jag drömt om på natten

Hoppas din går iväg utan problem iaf
Användarens profilbild
Av Ashe
#9543883
evano skrev:
Ashe skrev:
evano skrev:
Ashe skrev:På fredag ska vår cykel skickas tydligen. Hur går det för er?
Min man pratade med Simon förra veckan och då lät det som att cykeln skulle skickas den här veckan, så de kanske skickar vår cykel på fredag också ?
Härligt! Det var en annan som skulle få sin cykel skickad i morgon så alla är nog på väg nu. Äntligen!
Vi är nästan klar med förrådet. Bara taket som ska läggas (och sen ska allt isoleras också men det får bli senare)
Men det är iaf klart för att få in cykeln.
Tveksamt om det blir någon cykel för mig den här veckan. Fick mejl igår om att när de testade den upptäckte de en bugg med lyset ?
Nu har det gått så länge sedan jag beställde cykel, att det känns som att den aldrig kommentar komma, det gör den väl, men det känns mer som något jag drömt om på natten

Hoppas din går iväg utan problem iaf
Näe, vi har också bugg på lyset. :Hahaa: Men jag tänker att det inte borde vara så svårt att fixa från Shimanos sida.
Och skönt att dom testar cyklarna innan dom skickas så man inte hade upptäckt det när den väl kommit.
Som jag förstod det så skulle dom skulle får Shimano och fixa buggen och sen uppdatera nått och skicka efter det.
Jag hoppas att det går snabbt, och att vi får cykeln nästa vecka.


Ja, det känns som en evighet.
Vi har ju funderat på att köpa i 1,5 år, så jag väntar hellre några månader på en bra cykel än att köpa en som jag inte provat eller en billig modell.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?