Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9522000
Fick stoppa in sjuåringens gosedjurs apa i mitt linne för att han skulle sova hos sin "farmor". (För att barnet skulle kunna äta) Blev liksom tvungen att bumpa på apis rumpa så han skulle somna. Sen stoppade ja fast apis huvud under axelbandet. Blev som en väldigt lätt bebis i trikå. Jag blev väldigt nostalgisk :lol: 8)
Av Nikaj
#9522668
Jag bar min 4,5-åring på ryggen sista biten i Wanås skulpturpark häromdagen :vågen: Det var typ 1,5 år sedan jag bar honom sist, men Pognaen gjorde jobbet även om den är lite liten för ett så stort barn :lol:

Svärmor tog lillan i famnen, annars hade jag nog kunnat bära henne också!
#9522859
Efter fyra dagar ifrån varandra var det en liten ( numera dock drygt 5,5 år gammal :lol: ) som inte ville somna själv utan få somna nära i sjalen. Så jag röjde i köket och den lilla somnade. Tur hen bara väger ca 18kg med tanke på att min kropp inte längre är så tränad på att bära.

Bild
Användarens profilbild
Av Caroline
#9522868
telistant skrev:Fick stoppa in sjuåringens gosedjurs apa i mitt linne för att han skulle sova hos sin "farmor". (För att barnet skulle kunna äta) Blev liksom tvungen att bumpa på apis rumpa så han skulle somna. Sen stoppade ja fast apis huvud under axelbandet. Blev som en väldigt lätt bebis i trikå. Jag blev väldigt nostalgisk :lol: 8)
:loving:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?