Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Teusa
#9519106
Bild

Kul att se i en tidning som når många!
Användarens profilbild
Av rithelo
#9519120
Ja :vågen:
Och är det bara jag som tycker att det ser ut som att hon sitter och ammar på en annan bild?
I texten står i alla fall om amning, att hon inredde hörnan för att sitta och amma i frånbörjan, så det kanske färgade mitt intryck :lol:
Användarens profilbild
Av Andelle
#9519129
Är det bara jag som inte reagerar på ergonomiska selar längre? Blir mer förvånad när någon bär i babybjörn, nuförtiden är de klart ovanligare än ergonomiska selar där jag bor.
Av Grodfen
#9519134
Andelle skrev:Är det bara jag som inte reagerar på ergonomiska selar längre? Blir mer förvånad när någon bär i babybjörn, nuförtiden är de klart ovanligare än ergonomiska selar där jag bor.
Samma här :) Men på rygg är fortfarande mer ovanligt här.

Jättekul att se det i IKEA-katalogen som går ut i så många länder!
Användarens profilbild
Av CAKirre
#9519202
Här är det i huvudsak BB som syns överallt, gärna med en stackare framåtvänd med skräckslagen blick. Men nu har jag faktiskt sett ett par sjalar och ergonomiska selarm. Vet ju att det ska finnas en rätt aktiv sjal-grupp på fb här i stan, men det är inte många jag har sett irl.
Användarens profilbild
Av zink
#9519236
Ergonomiska selar har nog slagit igm mer i storstäder än i småstäder - men jag ser dem också oftare ja :loving:
Användarens profilbild
Av thanisa
#9519240
Är det bara jag som känner lite obehag av texten tillsammans med bilden? Att de har liten yta och lång tid tillsammans och för att barnet inte ska vara ivägen så har jag mitt barn på ryggen istället.
Av Nikaj
#9519256
thanisa skrev:Är det bara jag som känner lite obehag av texten tillsammans med bilden? Att de har liten yta och lång tid tillsammans och för att barnet inte ska vara ivägen så har jag mitt barn på ryggen istället.
Jag läste det helt annorlunda - som att hon verkligen vill vara nära sina barn.
Användarens profilbild
Av rithelo
#9519269
Nikaj skrev:
thanisa skrev:Är det bara jag som känner lite obehag av texten tillsammans med bilden? Att de har liten yta och lång tid tillsammans och för att barnet inte ska vara ivägen så har jag mitt barn på ryggen istället.
Jag läste det helt annorlunda - som att hon verkligen vill vara nära sina barn.
:lol: jaa det gjorde jag också :)
Användarens profilbild
Av zink
#9519287
Nikaj skrev:
thanisa skrev:Är det bara jag som känner lite obehag av texten tillsammans med bilden? Att de har liten yta och lång tid tillsammans och för att barnet inte ska vara ivägen så har jag mitt barn på ryggen istället.
Jag läste det helt annorlunda - som att hon verkligen vill vara nära sina barn.
Jag läste det med båda vinklingarna.

Om jag lyssnar på "folk generellt", typ fikabord å sånt, så är det nog tyvärr fler som tänker "Hu så jobbigt! Och så trångt att hon måste ha ungen på sig?!" men allt fler som inte tänker ihop det på det viset utan att det är smart och vettigt att vara nära.
Användarens profilbild
Av CAKirre
#9519298
Vi flyttade till hus medan jag var gravid, men jag fick ändå gå och bära Tösen hela tiden, hon gallskrekommendera ju bara om man la ned henne... Trots att vi har rätt mycket plats. Hon vill fortfarande ofta upp i famnen.
Användarens profilbild
Av zink
#9519305
CAKirre skrev:Vi flyttade till hus medan jag var gravid, men jag fick ändå gå och bära Tösen hela tiden, hon gallskrekommendera ju bara om man la ned henne... Trots att vi har rätt mycket plats. Hon vill fortfarande ofta upp i famnen.
Ja, at barn vil vara nära är mer normalt än onormalt!

Men i vår kultur så strävar vi ju efter självständighet för unga så väl som gamla - så då är det vanligare kring fikaborden at oja sig över närhetstörstande barn tyvärr...
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?