Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av rithelo
#9503831
Kristina skrev: kolla in kokade, fidella och lenny lamb till exempel! Sen när han blir större kan du ju köpa en toddlersele också, jag har en beco toddler som är helt awesome!
Åååh... :notes:
Nina & lilla J skrev: en didy tai ...
:notes:

Nu har jag suttit och kollat på en massa sjalvideos och blivit inspirerad av sjalknytning igen, så vi får se - kanske det svänger tillbaka... :lol:
zink skrev:Läser varannan gång att du är en "spelare" och varannan gång "en seglare" :hellu:
Jag är varkendera :lol:
thanisa skrev: Tycker det är lite roligt att ni skriver om ringsjal. Jag trodde från början att jag skulle gilla det och provade, men det är ju så himla mycket svårare att få till en ringsjal än ett ryggknut bra.
Ja inte är det skönt inte! Jag fick hjälp en gång i tiden av en Sara (undrar vem det var här inne? :hmm: ) som var hemma hos mig på en liten sjalkurs när hon var i stan och efter det gick det bättre. Men ringsjal passar inte min kroppe egentligen. Dock har det varit bra nu i sommar och höst då vi har farit fram och tillbaka till sjukhuset och hälsat på diverse släktingar som hamnat där i tur och ordning i flera omgångar :?
Jag funderar dock på att testa den japanska varianten som tipsas om här på SB :)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?