Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9502336
AnKa: Skickat / Fått
camsch: Skickat / Fått
Juliusdotter: Skickat / Fått
Mimpen: Skickat / Fått
nrablajS: Skickat / Fått
Smultronbarn: Skickat / Fått
äpple: Skickat / Fått

När jag lyckats skicka mitt så föll bytet i glömska, men nu kom jag på't igen. Jag ser fram emot ett brev! Men ingen brådska om det är stressigt!
#9502377
camsch skrev:
Smultronbarn skrev:
camsch skrev:
Smultronbarn skrev:Alltså, nu kunde jag inte hålla mig längre så öppnade det fina paket jag fått! :app: Tack snälla camsch! :loving: :jippiii:

Jag fick något som var precis i min stil! :kelalite: Jag fick ett fint halsband och örhängen i glas (glasfusning, visst heter det så?) och ett roligt fodral till dem som var ev en slips ser det ut som. Jag ska försöka ta bild imorrn och lägga upp. :tumup:
Jaaaaaa, äntligen! :app:
Var det din stil? Det var så lila jag kunde i alla fall :-)
Du får jättegärna ta bilder, jag har några men de var inte jättebra. Det var mörkt när jag packade...

Och ja, det är gjort i glasfusing. Jag köpte min egna ugn här i somras, och håller fortfarande på och testar/experimenterar en hel del. Hade från början tänkt något i höstiga färger och former, men med lila/cerise och lite gul blev det ju inte riktigt så...
Det var precis min stil! :loving: Gillar verkligen glassmycken! :app: Och lila/cerise/gul funkar året om tycker jag. :tumup: Ska ta bilder och lägga här. Tyvärr har jag dock inte hål i öronen ännu, men sonen och jag ska julpyssla och hade funderingar på att ev göra en fin julängel som kunde låna de fina örhängena ett slag. Är det silver i krokarna? (Jag ska samla mod till öronhål snart... :roll: har nu tre fina par hängen som så gärna vill användas.)
Nej, det är inte silver och jag köpte krokarna som "nickelfria". Och jag själv som är jättekänslig kan ha dem utan problem. Det kan jag inte med silver...
Tack för info, var bara nyfiken! Min systerdotter är också känslig, så hon brykar byta ut krokarna på sina vet jag (till titan kanske?) då silver inte funkar. Men nickelfritt låter jättebra! :tumup:
#9502378
AnKa skrev:Jag har fått ett helt fantastiskt paket :vågen:

Vackra handstöpta ljus. :ljus: :heart: :-D
Åh vad fint! :D Får vi se en bild?
#9502555
Juliusdotter skrev:Vad roligt detta bytet är. Så många olika pyssel. Hoppas på bilder och att alla får sina byten.
:iagree: :app:
#9502566
Smultronbarn skrev:
Juliusdotter skrev:Vad roligt detta bytet är. Så många olika pyssel. Hoppas på bilder och att alla får sina byten.
:iagree: :app:
Jag tänkte lägga ut bilder på det jag skickade (och lite annat av det jag gjort i glasfusing) , men måste vara vid en dator.

Men veckan blev inte alls som vi tänkt då mina syskonbarns pappa dog väldigt hastigt och oväntat nu i veckan. Det har varit kaotiskt.

Försöker göra det så fort jag har möjlighet...
#9502748
Idag ska mitt paket åka på lådan! :vågen: Förlåt att den som ska ha det fått vänta så länge. :oops: Ändrar när jag faktiskt lagt det i brevlådan. :tumup:
#9502804
Nu är jag klar. Förlåt kära mottagare att det kommer så sent.

Jag började tänka att jag borde göra något mer som kompensation för dröjsmålet men sen inser jag att det ju bara kommer att dröja ytterligare då.

Jag hoppas att min mottagare blir nöjd. Jag är nöjd med att jag provat på att göra något nytt som jag inte gjort tidigare och att resultatet blev bra. Har använt gammal beprövad teknik också.

Det var ett mysigt byte det här.
#9503236
Jag har inte heller fått något än...
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?