Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
#9474372
Vad finns det för fina sjalar som går i gult? Allt från solgul, citron mm... Och hur är den sorten att bära i (om du testat)?

Såg en för ca två år sedan som var gul med vita prickar (och tvärt om på baksidan) men minns inte vad den hette, var nån "sommarsäsongsgrej" tror jag. Hade inte råd att köpa den då, men vill sondera terrängen lite inför framtiden när plånboken mår lite bättre igen. :tumup:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
#9474374
Jag har en vit och gul Yaro, 100% bomull, tjockare än tunn ;) , jag gillar den.
Användarens profilbild
Av Marion
#9474376
Didymos har just nu två gula indios, en ljusare som heter Zitrus-natur och en mörkare. Den mörkare hade jag, den var riktigt intensivt mörkgul :tumup:.
Av Smultronbarn
#9474620
Tack för tips! :D

Hur är bär- och knytkomforten på dessa?
Användarens profilbild
Av Nina & lilla J
#9474628
Jag tror att Fru frid har en saffransgul Zara från Ellevill, jättesnygg. Två närliggande gula nyanser om jag mins rätt.
Användarens profilbild
Av Bebile74
#9478762
Jag har Tekhni Olympos saffron tror gsm ligger på 300m/2 på den just denna sjalen ska mam torktumla då blir den mjuk som smör.
Sen har jag Tekhni meandros lemon och Tekhni meandros sunshine båda ligger på runt 270gsm och repreve bomull blandning perfekt toddler sjalar
Användarens profilbild
Av Bebile74
#9478764
Smultronbarn skrev:Tack för tips! :D

Hur är bär- och knytkomforten på dessa?
Jag har haft en 100% bomull Yaro i mina äger själva vävsättet påminner lite om natibabys sjalar mycket prisvärt budget sjalar.
Andlädningen att jag sålde min är min toddler blev prescholer och jag behövde tjockare sjalar.
Den yarin som jag hade låg på 230gsm
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?