Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9451961
Näe, denna så klart va'?

Praktisk jacka med bebisskydd. Under graviditeten kan bebisskyddet tas av. Dragkedjor i sidorna gör så att vidden kan justeras. Bebisskyddet skyddar bara mot vind och väder, det är inte en bärhjälp! Optisk längd i strl. 42 ca 82 cm. Maskintvätt.

http://www.bonprix.se/produkt/mammamode ... 069/#image

Bild
#9451962
Fleecejacka också minsann

Jättfin fleecejacka som kan bäras på 3 olika sätt. Under graviditeten ger dragkedjorna i sidan extra vidd. När bebisen har kommit kan mittdelen kompletteras med en dragkedja, vilket ger tillräckligt med plats för att skydda och hålla bebisen varm. En bärsele behövs ändå.

http://www.bonprix.se/produkt/mammamode ... a_superbox

Bild
#9475079
Oki, då vet jag. :tumup:

Såg ju ut som att de bara var magbärande som funkade på dem. Jag har också skippat bärjacka, har vanlig lite tunnare jacka under selen (mot vinden) och har haft en extra filt på selen ifall det varit extra blåsigt eller kallt (och hon har haft vinteroverall mm under). Funderar dock lite på att köpa ett bärskydd som komplement istället för bärjacka.
#9475700
Jag har precis beställt den röda softshelljackan! Jag vill ha en bärjacka men jag har aldrig testat någon, knappt sett någon ens. :? Och de andra jag hittat är ju så himla dyra. Det finns väl pengar till det egentligen men beslutsamhetsångesten över vilken... Jag pallar inte... Jag köper denna lite billigare så får jag se sen.
#9476611
Teusa skrev:Jag har precis beställt den röda softshelljackan! Jag vill ha en bärjacka men jag har aldrig testat någon, knappt sett någon ens. :? Och de andra jag hittat är ju så himla dyra. Det finns väl pengar till det egentligen men beslutsamhetsångesten över vilken... Jag pallar inte... Jag köper denna lite billigare så får jag se sen.
Åh, berätta gärna vad du tycker om den sen! :D Hur är dragkedjorna? Kan man bära både på rygg och mage med denna jacka?

En billig jacka är ju klart bättre för egna ekonomin. :tumup: (Sen kan man ju ha tur att få tag på begagnat här på sb om man är sugen på ett annat märke tänker jag).
#9476615
Teusa skrev:Jag har precis beställt den röda softshelljackan! Jag vill ha en bärjacka men jag har aldrig testat någon, knappt sett någon ens. :? Och de andra jag hittat är ju så himla dyra. Det finns väl pengar till det egentligen men beslutsamhetsångesten över vilken... Jag pallar inte... Jag köper denna lite billigare så får jag se sen.

Åhå jag vill veta vad du tycker sedan! Jag har spanat in den flera gånger men tycker det känns som att hålet för bebis huvud är så konstigt långt ner? :hmm:
#9476630
Jag har inte fått den än. *lite frustrerad*

Det finns inget "hål" för att bära på ryggen. Optimisten och gravid-boandet i mig säger att det går lätt att sy om. :Hahaa: Jag som knappt klarar av att sy gardiner lixom... :roll:

Det är ju just det där med tur att få tag på en begagnad i rätt modell och storlek. Orka vänta lixom. Nu (hoppas jag) att jag har en som funkar ett tag i alla fall.

Jag håller med om att bebisen sitter alldeles för långt ner på deras bilder. Dessutom läste jag i nån tråd här på SB som jag inte hittar tillbaka till att det var flera som inte gillade att det var ett "hål" lixom för då tappar en kontakten. Så jag tänker att det kan jag fixa med lite nål och tråd och knappar. (Återigen ett stort asgarv :Hahaa: för det lär sluta med div inköp och planer som inte blir utförda. :roll: )

Nej men allvarligt talat så hittade jag detta inlägg. http://hayal.se/offtopic/barjackan/ och detta http://hayal.se/hayal-tipsar/sneak-peak-2/ och då såg det helt ok ut.

Skulle verkligen behöva den nu. Min vinterjacka går inte att stänga och min vårjacka är för tunn.
#9476684
Vi är på jakt efter en jacka till sambon och ev mig. Den vi har nu är för liten för sambon, speciellt nu när tösen blivit lite större.
Tittade, men det verkar inte som Bonprix tycker att män ska bära. Undrar om den jackan kan passa en lite större kille också...
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?