Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9425718
Har köpt en beco butterfly II men upptäckte att sonen (snart 5 veckor) är för lång (60,5 cm) för att kunna använda spädbarnsinsatsen enligt instruktioner. Väger inte tillräckligt mycket för att använda utan insats då den skall användas upp till 7 kg (han väger drygt 5,6 kg) Kan huvudet få vara ovanför själva selen om man har huvan som stöd?
#9425992
Jag vill minnas att vi hade den selen utan bebisinsats tidigare än man skulle enligt instruktionerna, men minns inte exakt hur tidigt. Om man är försiktig och beredd att stötta med en hand borde det ju gå bra kan jag tycka, med sjal stöttar man ju ofta med handen till en början.
#9426192
Jag använde min butterfly utan spädbarnsinlägget från typ 5-6 veckor. Det beror ju såklart på hur stor bebis är, men jag fick inte till det alls med inlägget. Ibland använde jag en hoprullad handduk som bebis satt på (som spädbarnsinlägget på Boba 4g) annars inget alls.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?