Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Indah
#9397265
Jag har ända sedan Jemmah skaffade en sele (eller vad det nu var) i det här tyget varit helt förälskad. Nu väntar vi oväntat en trea och så klart har jag gjort mig av med allt vad som heter barn-/bebissaker. Inklusive en älskad Beco Butterfly 2 (Carnival) :purskis: .
Nu ser jag min chans att få köpa en sele i det här tyget, min fråga är: Vilka selar finns i det här tyget?
Jag har hittat att Connecta och Tula finns i tyget jag vill ha. Finns det några fler selar? Jag vill kunna använda selen från det att bebisen är född.

Bild
Användarens profilbild
Av Eyia
#9397352
Jag har en meitai i det tyget, plus att jag sett en bärjacka med som jag ville köpt. Meitaien kan möjligtvis vara till salu om den är av intresse.
Användarens profilbild
Av Indah
#9397559
Eyia skrev:Jag har en meitai i det tyget, plus att jag sett en bärjacka med som jag ville köpt. Meitaien kan möjligtvis vara till salu om den är av intresse.
Jag tackar så mycket men jag är inte ute efter en meitai. Tack ändå!!
telistant skrev:Nämen! Grattis!
Ha ha, tackar!
Användarens profilbild
Av Jennelii
#9397668
Grattis vad kul! :D
Användarens profilbild
Av Indah
#9397677
Jennelii skrev:Grattis vad kul! :D
Tack så mycket och grattis själv! Snart ett år men grattis i efterskott :)
Användarens profilbild
Av Indah
#9397692
Mary_Cherry skrev:Men grattis! Jag ska ha en liten hoppsan-trea i mars. :D
Men grattis till dig också!!! Ja vår är också en liten hoppsan-trea. Som S sa när vi upptäckte pluset, efter en låååång tystnad:
:shock: Det var då till att ha ena effektiva smågrabbar :shock:

Har ni tagit reda på könet? Vi ska på UL den 17:e och för första gången ska vi ta reda på könet. Ska bli så spännande.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
#9397776
Indah skrev:
Mary_Cherry skrev:Men grattis! Jag ska ha en liten hoppsan-trea i mars. :D
Men grattis till dig också!!! Ja vår är också en liten hoppsan-trea. Som S sa när vi upptäckte pluset, efter en låååång tystnad:
:shock: Det var då till att ha ena effektiva smågrabbar :shock:

Har ni tagit reda på könet? Vi ska på UL den 17:e och för första gången ska vi ta reda på könet. Ska bli så spännande.
Ja vi kollade, det blir en lillebror, det kändes fantastiskt märkligt efter två tjejer. :lol:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?