Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cillan
#9357540
Letar toddler och kan inte välja. Skulle behöva innan semestern då vi båda behöver kunna bära. Maken tycker manducan (som vi bara lånat som jag skäms lite över att vi inte lämnat tillbaka igen) och becon trycker i midjebältet. Jag tror det är lite ovana vid att bära. Han vill gärna kunna korsa axelbanden vilket jag oxå gärna gör när jag bär på mage. Beco geminin funkar inte längre. Jag kan heller inte bär med geminin på ryggen då axelbandens vadderade del är för lång så jag kan inte dra åt tillräckligt. Manducan går att göra mindre så den funkar för mig på ryggen men som sagt bara lånad. Jag är 156 och väger 50 kg så jag misstänker att tulan blir för stor i midjebältet. Maken är 178 cm och väger typ 70. Sonen är 80 cm och väger 10 kg, 22 mån.

Jag försökte hitta någon vi kunde prova men inte lyckats, känns dumt att inte provat innan köp.
#9357564
Tulan skall vara rätt stor för bäraren, den är stor för mig och jag är en decimeter och några kilo större än dig. Jag har en Wompat toddler och både jag och J älskar den!

Kör på Wompat säger jag!
Användarens profilbild
Av Cillan
#9357570
Jag har läst om många som tycker den är stor.

Du bor möjligtvis inte på västra sidan skåne?
Frågan är om vi ska ha small eller medium i wompaten.

Kokadi har toddlersele oxå. Är det samma som tula? Hur är den?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?