Hjälp i Ångermanland/Västernorrland/Nordingrå?? : BärsjalsAmbassadör • sjalbarn.se

Aktuellt datum och tid: tis jul 23, 2019 10:23

Hjälp i Ångermanland/Västernorrland/Nordingrå??

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: krakri, Asia, God_cares, Tyche, Hell Cat

Hjälp i Ångermanland/Västernorrland/Nordingrå??

Inläggav mannes mamma » sön okt 20, 2013 19:19

Hej!
Jag heter Cecilia och är ny här på forumet. Nu söker jag någon bärsjalskunnig person som kan hjälpa mig och som finns någonstans i Västernorrland, gärna nära kusten, från Sundsvall upp till Övik (har inget körkort ännu men kan få skjuts ibland).
I augusti blev jag mamma till en liten Manne som föddes i vecka 28, nu är han vecka 38 och vi har just kommit hem från sjukhuset!!
Nu väger han precis straxt över 3kg och jag har en stark längtan att börja bära honom i sjal så snart det bara går. Men jag har ingen aning om hur man knyter så nu hoppas jag att det finns någon kunnig person i närheten som har en stund över att visa mig. Jag finns just nu i både Ramvik och Nordingrå men kan som sagt bli skjutsad om det inte är för långt bort. Finns du i Umeå kan det oxå vara en möjlighet då jag snart ska dit på besök. (jag har nummer 070 33 88 355, smsa mig så ringer jag! svara här går oxå bra då jag försöker logga in varje dag). Jag är ivrig på att lära mig allt om hur jag knyter fast min älskade lilla knodd!! Kram o hej!
mannes mamma
SjalNovis
SjalNovis

Re: Hjälp i Ångermanland/Västernorrland/Nordingrå??

Inläggav mannes mamma » mån okt 21, 2013 20:02

Tack! :-)
och ja, berätta gärna att jag finns och vill ses!!
hejsvejs!
mannes mamma
SjalNovis
SjalNovis

Inläggav Smultronbarn » lör dec 14, 2013 18:48

Hur har det gått? Har du fått hjälp med att knyta? :D

Och grattis till din lilla knodd! :heart: Och härligt att du vill börja bära! Välkommen till Sjalbarn! :hello:
Stolt mamma till Lilleman -06 :heart: - som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan. :loving:
Smultronbarn
SjalVäsen
SjalVäsen

Inläggav isbl » lör dec 14, 2013 22:28

Jag kommer hänga i Härnösand/Sundsvall 22 dec - 2 jan. Men du kanske fått till sjalknytandet?
Två små :heart: som ständigt växer
Användarvisningsbild
isbl
SjalFantast
SjalFantast

Återgå till BärsjalsAmbassadör