Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9024733
http://www.familjeliv.se/hem/zenita_370 ... b.jpg[url][/url]
nej funka inte heller, vad gör jag för fel?? :(

nytt försök:
Bild
http://www.familjeliv.se/hem/zenita_370 ... _thumb.jpg

Bild

oj! blev jättestor... men syns nu iaf... har inte tid att trixa mer nu; men TACK FÖR HJÄLPEN!!
Senast redigerad av Mammazenita den fre nov 16, 2012 19:59, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av Ingah
#9024755
Mammazenita skrev:http://www.familjeliv.se/hem/zenita_370 ... b.jpg[url][/url]
nej funka inte heller, vad gör jag för fel?? :(
Nu har du satt länken mellan två "startklamrar". För att det ska fungera måste det vara mellan en start- och en slutklammer, eller hur man ska uttrycka sig...

Det bör se ut så här:

webbadress till den hemsida man vill länka till

Eller om man vill infoga bild som syns i tråden

[img]webbadress%20till%20bilden[/img]

Var det förståeligt?
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9024811
Ingah skrev:
Mammazenita skrev:http://www.familjeliv.se/hem/zenita_370 ... b.jpg[url][/url]
nej funka inte heller, vad gör jag för fel?? :(
Nu har du satt länken mellan två "startklamrar". För att det ska fungera måste det vara mellan en start- och en slutklammer, eller hur man ska uttrycka sig...

Det bör se ut så här:

webbadress till den hemsida man vill länka till

Eller om man vill infoga bild som syns i tråden

[img]webbadress%20till%20bilden[/img]


Var det förståeligt?
TACK!! :vågen: :vågen: :vågen:
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9025167
En annan aspekt är ju ( ang. Strl) om man tänkt att bära ovanpå el under kläderna ( nu på vintern)behöver ju mer plats om man ska ha en overall i selen... :)
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9026197
En kass bild tills min karl kan hjälpa mig att fota. Standard size med bebis på 7 mån, 9 kg, 70 cm.

Bild
Av ylvast
#9026222
De är ju så fina :love: Jag har nästan bestämt mig för att köpa en jag med, men jag vet inte om jag vill ha vanliga band eller utbredbara... Jag har ju utbredbara på den jag sytt själv, och bär jag "ryggsäck" (som på melkajs hemside-bilder) med den så tycker jag att banden kanar ut på axeln och korvar ihop sig (kanske beror på att de inte är vadderade?). Men samtidigt tycker jag att det är lättare att få barnet tight och högt om man knyter så, istället för när man knyter i kors över bröstet.

Carolinah, du har väl testat bägge knyten, vad föredrar du?
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9026259
ylvast skrev:De är ju så fina :love: Jag har nästan bestämt mig för att köpa en jag med, men jag vet inte om jag vill ha vanliga band eller utbredbara... Jag har ju utbredbara på den jag sytt själv, och bär jag "ryggsäck" (som på melkajs hemside-bilder) med den så tycker jag att banden kanar ut på axeln och korvar ihop sig (kanske beror på att de inte är vadderade?). Men samtidigt tycker jag att det är lättare att få barnet tight och högt om man knyter så, istället för när man knyter i kors över bröstet.

Carolinah, du har väl testat bägge knyten, vad föredrar du?
Ja nu har jag ju provat två helt olika, alltså inte gjorda av samma person.. Men jag föredrar denna! Jätteskönt med vadderingen. Tycker som du säger att banden åker omkring/korvar sig en del med utbredbara. Jag har mest burit på rygg med banden i kors över bröstet på den, tyckte det var svårt att få till ryggsäck, med Melkajen tycker jag nog tvärtom.
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9026538
ylvast skrev:Hur tror ni andrahandsvärdet är? Om jag inte trivs med vadderade vill man ju kunna sälja...
Hoppas nån annan kan svara på det! Minns inte om jag sett någon till salu här på forumet, vet inte hur attraktiva de kan tänkas vara heller.
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9028886
En lite bättre bild:

Bild

Kom på en liiiten nackdel, tycker detta är den svåraste luvan att få upp själv, den viker sig lätt liksom, dock är den bland de bästa när den väl är på plats.
Användarens profilbild
Av Ingah
#9028912
Man ska visst inte gå in på hennes sida och kolla, blir ju sugen på mera då :D . Dock är elefanter inget för mig, men de är naturligtvis snygga de också...

Har idag betalat min Melkaj och hoppas på att den kommer innan helgen!!! *nyfiken*

Verkligen fina bilder och fina Melkajer ni har!
Av ylvast
#9028921
Ingah skrev:Man ska visst inte gå in på hennes sida och kolla, blir ju sugen på mera då :D . Dock är elefanter inget för mig, men de är naturligtvis snygga de också...

Har idag betalat min Melkaj och hoppas på att den kommer innan helgen!!! *nyfiken*

Verkligen fina bilder och fina Melkajer ni har!
Vilken blev det?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?