Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Carolinah
#8994335
Haha exakt det tyget jag funderar på, om hon inte hittar ett rosa tyg m elefanter som jag helst vill ha.
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#8994408
Carolinah skrev:Haha exakt det tyget jag funderar på, om hon inte hittar ett rosa tyg m elefanter som jag helst vill ha.
Visst är det alldeles fantastiskt!! :love: :love: :vågen: :vågen:
Användarens profilbild
Av Ketronya
#8995220
Och jag som aldrig ens har provat en mei tai blev ju jättesugen! :D Är det snarlikt i avlastning som långsjal? (som är det enda jag burit i).
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#8995268
Inget avlastar så bra som långsjal, säger de som kan :wink: , och jag har burit mycket i vävd sjal fram, men har svårt att få till sjalen vid ryggbärande, och jag tycker att Mei Tai slår både manduca och beco i bekvämlighet :app: enl mej avlastar en Mei Tai med utbredbara band som man korsar över bröstet lika bra som sjal ( men det är möjligt att jag inte fått till den "optimala knytningen," samt svetten och kallsvetten innan allt,sjal, barn, knutar är på plats som förtar lite av upolevelsen :oops: !! )Och så lätt att få upp på ryggen! I princip lika snabbt o enkelt som en sele!! Jag är helt sålt på ABC!! :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9012109
Har du fått din Melkaj? Har sett nån blå m elefanttyg på bloggen.. Min är klar :)
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9012135
Jag har ändrat o krånglat lite :oops: hon blev nog lite trött på mej :oops: men nu så, fick ett mail igår att det bara är det sista kvar att sy... :app: är så förväntansfull!!
Hur blev din??? :) blev du nöjd?
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9012142
Spännande! Jag trodde nästan nr 815 på bloggen var din. Tyckte det var då fint med lite av elefanttyget även på den enfärgade sidan, fick faktiskt lite ångest där och önskar att jag hade valt det också men jag tänkte inte på det. Det här är min: http://melkaj.blogspot.se/2012/10/mei-tai-816.html?m=1 Den blev nyss klar så jag har alltså inte fått den än och kan således inte uttala mig om hur den funkar. Är jättenöjd med vinröda band och sidan med elefanttyget, den andra känns helt ok. Ser verkligen fram emot att få prova!
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9012157
Det var nog den fr början, men somsagt krånglade jag lite,( mycket :oops: ) så hon sålde den hon började på först till mej...
MEN SÅ SNYGG din var!! :vågen: :vågen:
Superfina färger!! Hoppas den är lika bekväm som snygg...
Hade du utbredbara band ?
Och pris? Jag har inte fått pris uppgift ännu :hmm:
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9012187
Haha :) Äh man får krångla när det gäller sånt här tycker jag :) Man ska ju bli nöjd! Ska bli kul att få se din sen! Nej, det är väl inte utbredbara band på den "vanliga" Melkajen. Har redan en med det och ville prova något annat. Minns inte inte om jag fått någon prisuppgift tidigare men jag ska ju betala inom kort så jag kan säga till då vad det blev. Har för mig att jag har läst nåt om ca 800 men det kan ju ha ändrats.
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9017511
Nu har jag fått meddelande om att min Mei Tai är klar !! :vågen: (nr 819 på bloggen). Men ffande ej fått reda på hur och hur mycket jag ska betala för den ( trots att jag frågat i flera mail) :hmm: vill få hem den sååååå fiiiiiin :heart: :heart: :heart:
Av ylvast
#9017520
Mammazenita skrev:Nu har jag fått meddelande om att min Mei Tai är klar !! :vågen: (nr 819 på bloggen). Men ffande ej fått reda på hur och hur mycket jag ska betala för den ( trots att jag frågat i flera mail) :hmm: vill få hem den sååååå fiiiiiin :heart: :heart: :heart:
Åh, jag såg den! Ser himla fin ut. Är axelbanden "vikta"? Jag frågade om pris en gång, och då sa hon att en custom kostar 1050 kr med frakt. Så har inget ändrats så...
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9017541
Den har utbredbara axelband ! Ja visst blev den fin! Tillslut ! Hoppas hon inte tar betalt som pizzerian lixom per " extras" då lär den landa på flera tusen som jag höll på att krångla och ändra... :?
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9018617
Den var jättefin! Attans att jag inte också tänkte på att man kunde ha ena sidan på det viset. Men men, jag lär väl mest köra elefantsidan ändå.
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9018962
Hon tog 1050, för den :tumup: tycker inte det är farligt, med tanke på allt jobb! Och materiel ! Åh, nu är den påväg hem till mej :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9019650
Carolinah skrev:Den var jättefin! Attans att jag inte också tänkte på att man kunde ha ena sidan på det viset. Men men, jag lär väl mest köra elefantsidan ändå.
Din blev ju toppenfin med!! Jättevacker färg :heart:
Har du fått hem den och prövat?? Jättenyfiken!! Berätta!! :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?