Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Carolinah
#8877686
Har alltid älskat att läsa och sen jag fått mitt första barn så har förstås intresset för detta blivit större. Har läst Nära föräldrar och Vad är naturligt för mitt barn nyligen, har precis också beställt Kärlekens roll av Sue Gerhardt. Vill gärna ha fler tips inom samma områden. Vilka är era favoriter? Har läst en del från Althea Solter via olika bloggar och där hittat mycket som jag tycker låter så vettigt, men finns hon bara på engelska? Trygga barn av Moen och den här boken om sju utvecklingssprång (glömt namnet just nu), är de nåt att ha?
Användarens profilbild
Av Carolinah
#8907067
Puff i puff.
Användarens profilbild
Av ToveLi
#8908497
Cecilia Moens bok är absolut värd att läsa. En fantastisk bok!!!

Fem gånger mer kärlek är en bok som inriktar sig lite mer på större barn och tonåringar men är väl värd att läsas.
Användarens profilbild
Av Carolinah
#8908498
ToveLi skrev:Cecilia Moens bok är absolut värd att läsa. En fantastisk bok!!!

Fem gånger mer kärlek är en bok som inriktar sig lite mer på större barn och tonåringar men är väl värd att läsas.
Tack! Var hittar man Moens bok? Har för mig att jag läst nånstans att den ska vara svår att få tag på.
Användarens profilbild
Av ToveLi
#8908500
Carolinah skrev:
ToveLi skrev:Cecilia Moens bok är absolut värd att läsa. En fantastisk bok!!!

Fem gånger mer kärlek är en bok som inriktar sig lite mer på större barn och tonåringar men är väl värd att läsas.
Tack! Var hittar man Moens bok? Har för mig att jag läst nånstans att den ska vara svår att få tag på.
Den är så gott som omöjlig att köpa men du kan låna på bibliotek. Finns den inte på ditt lokala bibliotek kan de fjärrlåna den åt dig.
Användarens profilbild
Av Carolinah
#8918358
Nån som har fler tips?
Av maramagn
#9036132
Erlend Loe tycker jag är riktigt bra. Han skriver framförallt för vuxna men har gjort några barnböcker också.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?