Aktuellt datum och tid: tis jan 19, 2021 22:34
Moderatorer: krakri, God_cares, Hell Cat, Asia
Maggansweet skrev:Tack för listan, några år senare ha ha! Fattar inte hur jag missat det här forumet tidigare
Sanna81 skrev:Maggansweet skrev:Tack för listan, några år senare ha ha! Fattar inte hur jag missat det här forumet tidigare
Välkommen hit! Skräms inte bort bara för att listan kanske är något ouppdaterad
Maggansweet skrev:Tack för listan, några år senare ha ha! Fattar inte hur jag missat det här forumet tidigare
Nina & lilla J skrev:Maggansweet skrev:Tack för listan, några år senare ha ha! Fattar inte hur jag missat det här forumet tidigare
Välkommen hit!
BaraSara skrev:Maggansweet skrev:Tack för listan, några år senare ha ha! Fattar inte hur jag missat det här forumet tidigare
Välkommen!
Det här är fortfarande ett väldigt trevligt forum, även om antalet aktiva har sjunkit kraftigt de senaste fem åren eller så. Det tråkiga är att sjaldelen av forumet är nästan helt död. När jag fick mina yngsta (och sista barn) hade jag behövt lite bärdonshjälp, men det var ingen aktivitet alls och mycket av infon här har ju hunnit bli inaktuell. Jag försökte med facebook, men bärsjalsgrupperna där handlar mest om att visa upp sina svindyra sjalar och special edition-selar och att lägga upp bärbilder där man är sminkad och fräsch. Jag var inte det minsta fräsch och passade inte alls in. Här får man vara sig själv, liksom.
Är inte så bra på bärdon, men har hunnit prova en del olika, så jag hjälper gärna till med den lilla erfarenhet jag har.
Maggansweet skrev:Tack Sara!
Ja många trådar daterar bak ett par år har jag märkt. Men varje gång jag skriver så får jag svar samma dag i princip. Så lite aktivitet verkar finnas kvarä ndå
Finns det någon bärsjalsgrupp du kan rekommendera på Facebook?
Och tack så mycket för erbjuandet, jag ska komma ihåg det nästa gång jag har en fråga![]()
Ha en grym helg!!
Återgå till Litteratur - Hemsidor
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster