Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8108396
Hej!

Får man be om lite hjälp här när jag inte har tid att leta svar på mina frågor?
Jag funderar lite på en vävd sjal, men är osäker på hur lång sjal jag ska välja.

Lite fakta om oss:

- Baby på fem månader och ca 7 kg
- Jag är liten till växten, ca 50 kg och 162 cm lång
- Vill ha en praktisk sjal som jag faktiskt kommer att använda (d.v.s. jag e inte så säker på att den längsta modellen är nå´t för mig)

Det tycks ju finnas märken och modeller i oändlighet så jisses vilken djungel innan jag har hittat rätt :) Rekommendationer? :)
Av sjaltokan
#8109658
FlummigBlomma skrev:Hittills har jag burit på mage, men kan nog tänka mig att introducera ryggbärandet åt sonen.
Helst inga kalla färger för min del...

Hur är det med en 2,7 m sjal? Får man vettiga och stadiga knytningar med en så´n?
Nä även om du är liten så en 4,2 om du vill bära bara på ryggen (kan räcka till magen med) och en 4,7 om du vill bära på både mage o rygg
Av sjaltokan
#8109678
FlummigBlomma skrev:Hittills har jag burit på mage, men kan nog tänka mig att introducera ryggbärandet åt sonen.
Helst inga kalla färger för min del...

Hur är det med en 2,7 m sjal? Får man vettiga och stadiga knytningar med en så´n?
Nä även om du är liten så en 4,2 om du vill bära bara på ryggen (kan räcka till magen med) eller en 4,7 om du vill bära på både mage o rygg och köp en du tycker är snygg 8)

Kika under säljes där finns en del
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?