-  lör sep 22, 2007 22:04

Påminner återigen om reglerna för anonymitet!! Det är alltså inte tillåtet att starta trådar eller skriva anonymt i befintliga trådar om det inte är för att skydda sig själv eller sin familj eller liknande i högst personliga frågor. Man får inte skriva anonymt bara för att starta debatt, eller uttrycka kanske lite känsliga åsikter.
Detta för att undvika allt för hårda debatter och åsikter som man inte kan stå för, vilket ju är omöjligt i det "vanliga livet".
Tänk efter och läs igenom det ni skriver och behandla varandra som medmänniskor!

Detta för att undvika allt för hårda debatter och åsikter som man inte kan stå för, vilket ju är omöjligt i det "vanliga livet".
Tänk efter och läs igenom det ni skriver och behandla varandra som medmänniskor!

kajsa kavat, mamma till gobitarna L 0102, T 0602 och A 0708

Är det meningen att det ska vara googlingsbart? Det var det enda sjalbarnsinlägg jag hittade på google med de sökorden. Om det ska vara öppet på det sättet vill vi nog alla vara HELT anonyma här.
 Är det meningen att det ska vara googlingsbart? Det var det enda sjalbarnsinlägg jag hittade på google med de sökorden. Om det ska vara öppet på det sättet vill vi nog alla vara HELT anonyma här.

när mitt nick kan hittas i det sammanhanget.
 när mitt nick kan hittas i det sammanhanget.
 Annars återkom!
 Annars återkom!   

- By Aspasia
 - By Aspasia