Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
2
2%
3
7
6%
4
26
23%
5
80
70%
Av Löv
#7114267
Didyn får en femma av mig eftersom det är min absoluta favoritsjal. Jag har två randiga och en indio. Samtliga oerhört mjuka, följsamma och lätta att knyta. De avlastar väl och går bra att bära länge med. De är vackra och gör en glad!

Indion med sin speciella struktur är oerhört skön och fantastiskt mjuk. De randiga sjalarna är lite tjockare, men eftersom jag köpt dem begagnade är de ingosade och följsamma. Jag tycker didyn andas hög kvalité - värd sina pengar, inte minst om man lyckas få tag i begagnade exemplar. Att kvalitén är hög märks också på de två begagnade sjalarna som är väl använda av tidigare ägare och ändå så klara och fina i färgerna. Didyn håller utan tvekan till många barn.

Det enda negativa som jag ser det (förutom möjligen priset om man köper en ny) är att indion är ganska ömtålig. Jag kan tänka mig att trådar kan gå upp om man stöter mot något skarpt. Eftersom jag dessutom har färgen natur använder vi indion mest inomhus eller vid vackert väder...

Men sammantaget en solklar femma - jag hade gärna haft fler didysar! :loving:
Användarens profilbild
Av UWO
#7446768
Den är tunn men inte supertunn, lite stel i tyget (fast det gillar jag!). Gav den en femma. Det är min favorit för knytningarna blir alltid så bra med den, även med sprattlande barn. :)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
#7523065
Det är bara att erkänna... Jag är diddyfrälst nu!

Min Primula är det tunnaste man kan tänka sig, Lisan ger fantastisk avlastning, Violan är lite tjockare men såååå vacker och gosig svala kvällar! :P :heart:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?