Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
#6435
Är det Medium eller Large som är den "vanliga" storleken när man har ringsjal?

Får inte fram någon bild på ringarna i alu på Slingring-sidan.
Användarens profilbild
Av Anna
#6456
pallas hade översatt storlekarna i en tidigare tråd har jag för mig (till cm) det vanliga är nog 6-7cm. Men jag skulle gärna ha lite större någon gång.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#10318
Nu har jag beställt från slingrings. 4 par för 134 kr inkl frakt. Får vi se om tullen tar mig. :lol:

Har ett gäng små kompisbabysar på ingående här under sommaren så det får nog bli stående presenten till dem.

Hur har det gått för dig EmmaHawk? Sytt några fler?
Användarens profilbild
Av Kristina
#10326
[quote="Fiffi75"]Nu har jag beställt från slingrings. 4 par för 134 kr inkl frakt. Får vi se om tullen tar mig. :lol:[quote]

Vi har precis fått våra från slingrings, det tog nästan 3 veckor och vi fick betala tull... :evil:
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#10328
Kristina skrev:Vi har precis fått våra från slingrings, det tog nästan 3 veckor och vi fick betala tull... :evil:
Oh no :shock:

Hur gick det till rent praktiskt ? Och hur mycket kostade det?
Användarens profilbild
Av Kristina
#10330
Ingen aning om hur det gick till, men Sandra (marcy) fick hem en avi att dom fanns att hämta på posten med en mystisk summa (170:-) på, trots att vi redan betalat när vi beställde, det visade sig att den mystiska summan var tullavgifter... :(
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#10336
Hur många hade ni köpt då?
Användarens profilbild
Av Kristina
#10339
10 par tror jag.
Användarens profilbild
Av Anso
#10346
Hej på er!
Ring till Tullen och kolla innan ni beställer. Inom EU så är det inga avgifter sa dem till mig.
www.tullverket.se
eller 0771-23 23 23 tror jag
/Anso
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#10718
Nu har ringarna kommit! Jättefina och ingen tull. Kan det vara någon beloppsgräns kanske? Att vid ett viss värde så blir det tull? Hmmm nu ska här kepas och knåpas.
Användarens profilbild
Av sus
#10734
Fiffi75 skrev:Jättefina och ingen tull. Kan det vara någon beloppsgräns kanske?
Det har inte med beloppet att göra utan verkar handla om tur. Min man har beställt äckligt dyra verktyg fråb USA ett par gånger och ibland har det blivit tull och moms och ibland inte
Användarens profilbild
Av Bella
#11989
Nu har jag oxå beställt från SlingRings!! :D *hoppar upp och ner*
Jag får stålsätta mig för att inte börja hänga vid brevlådan redan imorgon... :oops:
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#11996
Det tog ganska prick en vecka att få mina. SÅ att du kan försöka glömma det ett par dagar :)
Användarens profilbild
Av emmahawk
#12832
Hur har det gått för dig EmmaHawk? Sytt några fler?
Jodå, jag har knepat ihop en i bomull (vävd duk från secong-hand som jag delade i två längsmed) med perfekt giv. Jag är dock inte helt säker på att jag hittat favorit lösning över axeln ännu...Skulle vilja prova alla, alla ringsjalar för att jämföra och hitta ultimata lösningen! :lol: Förresten, prova, jag skulle nog vilja haaaa alla sjalar när vi nu ändå är igång och önskar... :lol: Jag återkommer när jag har hittat super-vikningen!
Användarens profilbild
Av johanna
#13459
Nu har jag också beställt från Slingrings, eftersom jag helt uppenbarligen är en zombie som måste köpa allt som nån på sjalbarn köper *suck* Så nu blir det till att vänta!

Egentligen vill jag ju ha en Ringo, men den kostar för mycket, så jag tänkte sy. Nån som har bra tips? Jag har provat vecka axeln men det blev fult och obekvämt. Jag har inte sett så många ringsjalar "live" så jag skulle verkligen behöva lite råd från kunnigare :)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?