Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur många kytningar gör du med din långsjal?

1-2
14
48%
2-5
14
48%
5 eller fler
1
3%
#34190
Hur många knytsätt använder du egentligen? Själv har jag upptäckt att jag nästan uteslutande har lillen i x-omslut både fram och bak. Har inte ens haft intresse för några andra knytningar som finns på olika hemsidor eller i broschyrerna som man får med sjalarna.. Tro ni att det finns för många varianter eller är det bara bra med 1438 sätt att knyta?
Av gottegrisen
#34191
Jag gör kryssomslut fram, dubbelkryss, omslutet kryss, ryggsäck och har försökt mig på kryssomslut rygg men har inte fått in snitsen där riktigt.
Användarens profilbild
Av Bina
#34193
Fram Xomslut när vi skall mysa, när det är gnälligt och jag hinner med BARA mys.
Bak Xomslut oftast, alternativt snabb rygga
Användarens profilbild
Av Anso
#34252
Fram- xomslut och ibland blir det baskryss, vagga när bebben är sjuk
Höft - xomsluts variant
Rygg - xomslut och har börjat att försöka med ryggsäck men det blir inge bra
Användarens profilbild
Av Alven
#34307
Fram: X-omslut och ibland dubbel-X
Bak: Omslutet, vanlig ryggsäck eller tibetansk
Användarens profilbild
Av Tiz
#34313
Jag använder mest omslutet X i olika varianter. Oftast med utbrett kryss men nu när det är varmt kör jag med Hoppedizvarianten. För snabbärningar använder jag dubbel X och ibland kör jag med omslutet på höften, vilken för övrigt var en mycket praktisk knytning.
Användarens profilbild
Av Lingling
#34454
Jag kan väl bara en, det är iaf bara en jag använder, x-omslut framtill. Jag har gjort x-omsluten vagga, men det fungerar inte med Lillan, den gillar hon inte. Det kan väl bli fler när hon blir större, hon blir ju tio veckor på tisdag ... Funderat på att testa "stora" knytningar med sonen i antiguan, fast en docka eller ngt först, han är ju stor:)
Lillan lär väl börja kräva mer, i veckan satt hon vaken i sjalen för första gången, annars brukar hon ofelbart somna (om hon inte är hungrig eller har klagomål på blöjan), nu tittade hon sig omkring så nyfiket.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?