Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
2
22%
4
4
44%
5
3
33%
Användarens profilbild
Av Anso
#289734
Vad tycker ni om denna?
Motivera gärna ditt svar så att vi vet om den är värd att köpas.

Bild
Användarens profilbild
Av smurfis
#298502
Jag ger den en 4:a!



Positivt:

Jag gillade sjalen direkt, tyckte att den påminde om min Calin Bleu Gauze som jag gillar.

Den är väldigt mjuk och gosig, fast den är ny. Den är väldigt sval, använde den ute i värsta hettan. Sonen hade bara blöja, och jag ett tunnt linne, och det funkade jättebra! Den avlastade helt okej för att vara så tunn! Det enda som kändes efter att ha burit länge var att det var "tungt" i magen, men det beror på att jag är ganska nyopererad, och det blir så när jag bär länge i sjal. Jag gillar längden på sjalen, får en liten svans när man bär i omslutet (med ett halvt varv till runt magen)! Och så var den väldigt snygg!


Negativt:

Ja, det skulle vara att den inte avlastar lika bra som en vävd sjal.
Användarens profilbild
Av Blixa
#298525
Jag ger den en trea i jämförelse med alla sjalar jag provat. Skulle jag rösta utifrån ett bara tunna sjalar-perspektiv skulle den få ett betydligt högre betyg. Klart att den inte avlastar lika bra som min röda bebina på ryggen men så är den betydligt svalare också.
Användarens profilbild
Av jag71
#302642
Jag har provat en brun och den är så snygg (jag är ingen färgmänniska direkt). Jag har burit både på ryggen och på magen och det fungerar väldigt bra. JAg tycker om att den inte är kort även om den gärna kunnat värit ännu längre (jag tycker om svansar). Tycker om att det är ett mittmärke även om jag dem sista dagarna har konstaterat att jag behöver mittmärke både uppe och ner om ni förstår vad jag menar. :lol: Den är sval och tunn, passar perfekt att knögla ner i väsakn och sen ta bara ta upp och använda, den är ju redan "skrynklig" så det märks inte (vilket är bra och så tar den liten plats också)!
Mu när det har varit så där fruktlöst varmt har sjalen kommit till nytta då den ena av mina små skruttor inte velat somna på nätterna, med trikåsjalarna har hon vaknat när jag lagt ner henne (antar att det berode på värmeskillnaderna) och mina grövre sjalar har ag flytit bort men med den här har det fungerat.
Enda negativa jag kan komma på just nu är att jag bar skrutt när han hade lite glatta byxor (har funkat med både hoppis och easy) så gled han lite grann, dvs sjalen åkte upp lite men vi drog och hoppade lite lätt och så en hand som höll i så funakde det hela vägen hem.
Jag ska uppdatera det här lite senare när jag är lite piggare.
Helt klart en prisvärd sommar sjal.
Användarens profilbild
Av hermana
#1160592
Nu har ju jag en bortasydd fast med samma tyg.
Men den är oerhört lättknuten, sval och finns i fina färger!
Jag tror den är ett prisvärt alternativ till den skrynkliga gåsen som alla tycker så mycket om (fast jag inte provat nån sån sjal än;).
En bra och prisvärd sjal med andra ord! :!:
Användarens profilbild
Av AnneliJ
#1265294
Har en svart som jag gillar jättemycket. Det är nästan lika enkel att få till ett bra knyt som med en trikåsjal, definitivt enklare än mina andra vävda sjalar. Den är sval och det är jätteviktigt för mig som flyter bort i Hoppisen till exempel. Avlastningen är någonstans mellan trikå och vävda. Dessutom ser det väldigt snyggt ut med det krinklade tyget när man bär med den.
Av fridaerix
#1302838
jag gillar den jättemycket! fin och skön! :D
Användarens profilbild
Av Bollen
#1367486
Fantastisk!

Väldigt lättknuten och snygg! Ryggknyt går som en dans och den är sval och skön och tar liten plats!
Användarens profilbild
Av karro54
#1444980
Jag gillar den, den är sval och tunn precis som alla andra skrivit. Men jag som har problem med ryggen tycker den avlastar lite för dåligt. Jag föredrar min skrynkliga gås när jag ska bära långt, den är stabilare och avlastar bättre.

Jag har en rosa som jag skulle ha färgat egentligen men jag gillar den och den är perfekt att ha i bilen för den tar liten plats.
Av sjaltokan
#7371389
Mamma Eli skrev:Jämfört med gåsen, hur känns Mimmis då?
Nu har jag bara klämt på en gås, men mimmis var tunnare.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?