Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Welcome to SjalBarn! Do you want to talk to other BabyWearer? Come on in...

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
#1666300
Hola!

Vad sa du sen???
Av Signatur
#1666322
Jag önskar att jag vore så bra på spanska att jag kunde ställa upp. Jag förstod ditt meddelande med skolspanskan, men klarar inte av att skriva ett bra svar. Men vill du prata med en novis ställer jag gärna upp.
Användarens profilbild
Av Elin G
#1666334
Signatur skrev:Jag önskar att jag vore så bra på spanska att jag kunde ställa upp. Jag förstod ditt meddelande med skolspanskan, men klarar inte av att skriva ett bra svar. Men vill du prata med en novis ställer jag gärna upp.
:iagree:
Användarens profilbild
Av Ester
#1666463
Åh jag vill också men jag har ju sån taskig knackig mexico-spanska att det itne ens är roligt att försöka skriva ner det jag vill säga....men jag hänger gärna med ett tag i tråden och ser om jag vågar lite mer om en stund....

annars borde ju mexicoemma vara en kandidat...
Användarens profilbild
Av Ester
#1666530
Porotina skrev:Elin por fín usamos las botas Superfit que te compré y son super buenas. :thumbup:
estamos en Östersund donde mi hermana y hay nieve :vågen:
AH! orale! :tumup:

chiiido comadre...que buena honda.... 8)

(du ser min mexico-spanska är lite annorlunda :roll: :mrgreen: )

Alice me esta preguntando cada noche si vamos a tener nieve mañana, hasta que yo estaba pensando en llevar toda la famlia en la coche a mis padres donde hay. Parece que Estoccolmo es la unica parte de suecia que no tiene ahora.


(OH...hjärncellerna får jobba på högvarv.., och nej du int´har jag SKYPE tack och lov...men jag ska försöka träna mig lite mer på spanska te lo juro.....)
Av sjaltokan
#7463824
smyger mig in min skolspanska är inget att stoltera med.. :hide:
Användarens profilbild
Av Monique29
#7463888
Hola. Lite amatör spanska kan jag då bästisen när jag växte upp var chilenska :wink:
Användarens profilbild
Av Estrellita
#7474826
Hola, qué tal, soy Erika, tengo una hija mexicana-sueca :heart: Su papá es mexicano :)
Användarens profilbild
Av Estrellita
#7479038
Hola Hola!! :hello: Ya pude poner una foto :vågen: :app: :banana: :jippiii:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?