Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av johanna
#15640
Det bidde en ringsjal. Här förevisas den av Lars och Malte (han sitter konstigt, han var inte så samarbetsvillig...)
Bild

Och här är hela:
Bild

Överkanten är kantad med ett band för att det skulle bli lättare att justera. Inspirerad av Bella har den ficka i svansen också! Tyget är en blandning av lin och och nåt elastiskt, så den är stretchig på bredden. Tunt och säkert svalt. Ringarna kommer från Slingrings och är storlek medium. Jag sydde den till Lars för att han skulle ha nåt snabbt och inte så utrymmeskrävande bärhjälpmedel.

Nästa projekt: Skip*Hop-plagiat, Baby Utility Belt-kopia och flera ringsjalar. När jag nu ska hinna med sånt...?
Användarens profilbild
Av Tabby
#15641
Himmla läckert.
Användarens profilbild
Av April
#15651
Jättefin! Du är ju jätteduktig! Det är verkligen smart med ficka... Jag blir så imponerad av alla vackra bärredskap... Det kanske är dags att sätta sig framför maskinen ;-)

Kram
Av Alexandra
#15652
Vad fin den blev! :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
#15667
Vad roligt med påsytt band och den ser riktigt manlig ut.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#15687
Jättefin Johanna! Blev det bra trots stretchet?

Kram
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
#15693
Åhh, vad fin!! Vad duktig du är!!! :D
Användarens profilbild
Av Bella
#15746
Snyggt!
Jag ska nog plagiera :D det där med bandet, för jag märker att jag gärna snurrar ihop sjalen när jag provar.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?