Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#13839
Har köpt ett elastiskt tyg på 150 cm bredd, typ t-shirt, elastiskt på båda hållen, men mest på bredden. Kan man sy två sjalar av det eller tror ni att jag behöver lägga det dubbelt för att det skall ge stadga? Kan man provknyta på något vis? Brukar använda mig av x-omslut. Tyget är 5,5 meter så jag skall korta det också, vilken längd tror ni är bäst?

Isak väger 7,4 kg så jag kommer säkert inte att kunna ha den så länge till så jag brinner för att börja.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#13852
Ja du får nog testa dig fram faktiskt. pröva att lägga det dubbelt. Om det är så tunt som t-shirt tyg så är nog det en väldigt bra ide för att få lite stadga. Lycka till!!
Användarens profilbild
Av Kusmi
#14255
Hur bred behöver den vara för att den i framtiden skall kunna fungera till en nyfödd?
Användarens profilbild
Av AnKa
#14273
Min elastiska sjal (Baby Bundler) är 70 cm bred. Jag tycker att den var lite bred att bära nyfödd i som "försvann" i allt tyg. Särskillt när man bar i vagga. Hug a buben tror jag bara är 60 cm men då rekommenderas att man enbart knyter Xomslut, vilket jag tycker är just den knytning man användertill små bebisar.
Användarens profilbild
Av Anso
#14282
OH!
Det är ju bara en liten"string-sjal" alltså :!: :D
Användarens profilbild
Av Tiz
#14295
Anso skrev:OH!
Det är ju bara en liten"string-sjal" alltså :!: :D
Hahaha :D :D :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
#14593
Tack jättemycket. Då kan jag dela på tyget och vi blir två som får en varsin sjal. Delad sjal är dubbel glädje.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?