Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
#12928
Vad ska jag göra med tyget? Jag hade tänkt sy en ringsjal i gult och fodra den med ett randigt tyg, så att det skulle synas över barnets rumpa och i ryggen när man brer ut tyget.

Men så la jag ut det randiga tyget för att börja mäta för att klippa och då insåg jag hur himla snyggt och vårigt det är. Kanske ska jag göra ringsjalen av det istället? Med eller utan foder?

Jag insåg också att det är såpass långt att det skulle räcka till en halvkort höftX-sjal. Och det är ju något som jag skulle vilja ha. Det är ett ganska kraftigt ostretchigt bomullstyg. Hur kan det bli i halvlång sjal tro?

Jag skulle ju sy sjal idag men så kan jag inte bestämma vad jag ska göra :(
Användarens profilbild
Av Kristina
#12929
Gör en halvkort sjal och funkar den inte bra till det så kan du ju alltid sy om den till ringsjal sen!
Användarens profilbild
Av tinaw
#13003
En till sjal Wink Köp mera tyg och sy fler sjalar. Man måste ha många många.
wohoo! vågen! instämmer! :D :D :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#13042
AnKa skrev:Flera sjalar blir det :D ! Jag ska gräva djupt i tyglådan och se om jag hittar något tyg att piffa upp det gula tyget med. Om nu ett knallgult tyg behöver piffas upp.
Jag kommer att de ut som en påskkyckling :lol: :lol:
Kanske kanta lite med en bit dun-boa - för att framhäva det kycklinglika liksom? :lol:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?