Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av GodisGlader
#12777
Surrade nyss med svärföräldrarna och nämde detta med sjalen, då får jag höra att deras sy maskin är paj!!!!! dom enda vi vet som har en :evil: så vad tusan ska jag göra nu då? ska jag verkligen våga på att göra det för hand?
Det kommer nog inte att synas något för det är väl ingen som går och stirrar på ändarna och sömmarna, så att det blir lite sisådär gör nog inget men håller det?

Vad göra nu!?
Användarens profilbild
Av Madde
#12780
Finns det inget tygaffär som tar emot lite extrajobb? Det gör våra här istan iaf!

Annars... om det inte gör något om sjalen inte ha avsmalnade ändar så skulle du ju kunna göra en frans!

Så här har de gjort med en girasol på den finska sidan

Bild
Av GodisGlader
#12784
Det ska jag nog ta och kolla upp! tänkte inte ens på det ju TACK :lol:
Någon tyg affär lär ju kunna göra det....

Budar just nu på en Stork ifall det skulle skita sig och jag säljer den, men det blir det nog inte nu så jag kan behålla min älskade Hoppediz!
*lycklig*
Av GodisGlader
#12814
Tack men det är samma här :wink: tror det är lättast att lämna in den och det kostar nog inte så mycket.
Kommer du på något ställe nere på stan, sitter och funderar men det går lite trögt just nu.
Av GodisGlader
#12823
He, he tror jag vet var du menar, den vid apoteket går man ju förbi när man kommer från bussarna så den missar jag inte.... får ställa mig vid kyrkans ingång helt enkelt *skratt*
men du är bättre än mig på att förklara kan jag säga!
Användarens profilbild
Av Suskiv
#14486
Madde skrev:Finns det inget tygaffär som tar emot lite extrajobb? Det gör våra här istan iaf!

Annars... om det inte gör något om sjalen inte ha avsmalnade ändar så skulle du ju kunna göra en frans!

Så här har de gjort med en girasol på den finska sidan

Bild
Det är inte självgjort. Girasol finns med antingen raka ändar eller fransar.
Användarens profilbild
Av Madde
#14491
Suskiv skrev: Det är inte självgjort. Girasol finns med antingen raka ändar eller fransar.
Gör det? Det fick inte jag välja när jag köpte min... :? Men det är ju inte så svårt att knyta en frans själv ändå.... :D
Användarens profilbild
Av Suskiv
#14500
Madde skrev:Gör det? Det fick inte jag välja när jag köpte min... :? Men det är ju inte så svårt att knyta en frans själv ändå.... :D
I sverige finns den bara med raka ändar, men i bla finland kan man köpa den med vilken som.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?