Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, hur och var förvarar ni dem när ni inte använder dem?

Den är alltid på
Inga röster
0%
Prydligt hopvikt i en garderob/byrålåda eller liknande
17
22%
I sängen/soffan/på bordet där jag tog av den senast
36
47%
Ingen aning, jag får alltid leta
2
3%
Någon annanstans (precisera gärna)
22
29%
Användarens profilbild
Av Bina
#115817
En period lät jag alla sjalar pryda vår trappa, men jag tröttnade på att de samlade damm och mat-os där.

Nu ligger Didy Wellen prydligt vikt tillsammans med Ergo i en låda... Ringo hänger på en krok, redo för snabbanvändandet (vår ständiga) brukshäst... skönheten av siden, Zolo hänger prydligt på en galge i väntan på sin alldeles egna krok som skall sättas upp :oops:
Av ma-jo
#115821
Jag har numera en fin sjalkorg! :D Där gillar jag ha sjalarna, de har det bra tillsammans där, tror sjalar är typiska flockdjur.


Förrut hade jag alltid en sjal på mig och resten hängandes över kanterna på vår himmelssäng.

Numera bär jag mest bara ute och kortare stunder inne o då försöker jag ha dem i korgen när de inte används.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#115824
ma-jo skrev:tror sjalar är typiska flockdjur.
:lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av frida
#115872
Bild
I hallen bakom dörren är en handdukshängare från ikea pyntad med sjalarna. Under dagarna ligger de lite där de hamnar men försöker samla ihop dem på kvällen så jag slipper leta dagen efter.... Selarna bor i ett skåp (med remmarna ringlandes utanför-varför blir det så!?)
(hängaren finns med 7 armar också!)
Användarens profilbild
Av Malin
#115877
Oj, jag kan inte rösta...
Det beror på om det är jag eller maken som varit framme.

Om det är jag: antingen är den på, eller i en hög på golvet där jag tog av den senast eller i en hög någonstans där jag tänkte ta på mig en, men bestämde mig för en annan :oops:

Om det är maken - prydligt upphängd på den särskilda sjalhängare han införskaffat för ändamålet (om han inte har sin favorit på sig, förstås, han som nöjer sig med en åt gången...)
Användarens profilbild
Av norkmedoo
#116121
i o f s så är den är alltid på...
medan dom andra hänger på en röd bläddra från ikea

innan dess var det jättejobbigt :roll: med alla sjalhögar som
skulle vikas och trasslas ur och i och på och så :wink:
Användarens profilbild
Av Suskiv
#116132
Jag brukar leta efter sjalarna. Ergon hänger på gångjärnet till vardasrummet, men var resten är, det är en bra fråga. :? :oops:
Användarens profilbild
Av Clärchen
#117821
Valde prydligt ihopvikt som visserligen är en sanning med modifikation. Easyn o den andra långsjalen ligger ihopvikta i en påse (för det mesta), Ringon hänger ihopvikt i hatthyllan och Lavaringen hänger på sina ringar på hatthyllan. Så det är en hel del olika sätt egentligen
Användarens profilbild
Av Alven
#117943
"Ihopknölad i ett skåp" fanns inte med, så jag väljer att välja "Prydligt hopvikta...". Eftersom jag inte använder dem så ofta längre är de flesta faktiskt prydligt hopvikta för tillfället. De har fått ett alldeles eget skåp i hallen faktiskt, och de tar upp den platsen... :oops:
Användarens profilbild
Av Jennelii
#117985
Jag har alltid ergon fastknäppt på garderobsdörren i hallen, dom andra ligger prydligt ihopvikta i väskan sen senaste sjalträffen (innan jul :oops: ) fast jag har en i sängen (??) förresten...och en i bilen oxå....men dom andra ligger i väskan..
Användarens profilbild
Av maimiti
#117990
Jag viker ihop sjalarna efter användning och hänger upp, antingen på en galge eller på ryggstödet på min skrivbordsstol (en hög modell så det är ingen risk att något släpar i golvet). Har en brallis men trivs inte riktigt med den som sjalförvaring. Det är lite knöligt att få tyget på plats...
Användarens profilbild
Av deleine
#118000
min tricotti ligger i skötväskan(där jag har den som extra när hon sitter i vagnen om det "krisar"), min röda tricott slen ligger på golvet i sovrummet(där jag tog av den sist :oops: ) och min turkosa tricott slen hänger på en krok i klädkammaren(där min sambo hängde den när han blev less att snubbla på den :oops: )
Jag har kolla på alla, inge slarv alls :roll:
Användarens profilbild
Av Imse
#118675
Sjalan ligger där jag tog den av mig... Just nu ligger den i soffan, Jacob använde den som täcke i morras. Jag har inte burit i dag. Annars finns det en meitai i bilen och en ihoptvikt i en byrålåda..[/code]
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?