Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska jag köpa?

Didy wellen violett 4,2m
11
24%
Mei tai från Babyhawk
20
44%
nya pocketblöjor
14
31%
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#108654
Jag röstar på en Mei Tai, det känns bra om man har ett barn som inte vill bäras lika mycket. Den är ju snabbare än en långsjal, och fin så man kan ha den om man ska på fest :D
Annars röstar jag på tygblöjor...
Användarens profilbild
Av maimiti
#108682
Jag röstar på Didyn... av rent egoistiska skäl kanske. Jag vill se hur den ser ut och bilden på Didymos hemsida är så dålig ;)
Användarens profilbild
Av miapia
#108686
AnKa skrev:men i ärlighetens namn så är frågan hur mycket den inte mest skulle ligga och samla damm :? :
Synd på en fin sjal att ligga och samla damm. Det gör min babybjörn och det passar den bra till, men en sjal??? Näe, det är ovärdigt! :x
AnKa skrev:En Mei Tai skulle kanske vara bättre, till och från Dagis i vår kanske. Rymms lätt på Dagishyllan eller i min handväska.
Men det finns ju så många fina tyger så det är ju helt omöjligt att välja, jag vill ha alla :D
Bra argument!
:idea: Kan vi inte skapa en elektronisk mei tai tärning här inne så att det blir lättare att välja! :idea:

Tycker du ska satsa på em mei tai. jag tror den är enklare och snabbare om han inte vill bli buren så mycket.
AnKa skrev:Men blöjor är nog det vi skulle behöva mest men det kanske kan få plats i budgeten ändå :wink:
Det gör det säkert! :wink:
Användarens profilbild
Av korell
#108701
Hmmmm, måste nog säga att jag röstar för blöjor :( , speciellt om det annars innebär stress med blöjtvätt.
Om budgeten tillåter mer så helt klart en Mei tai :D , om inte annat för att du redan har sjal.

Lycka till
Användarens profilbild
Av Hellen
#108722
Lägger rösten på en MT :P
Går och väntar på min som aldrig behagar dyka upp, känns som evigheter sen den beställdes.... men det var det nog inte :wink:

Sjal kommer i 2a hand, det har du ju redan testat på, men en MT......

Blöjor är säkert en praktisk och bra investering men ack vad tråkigt :roll:
Användarens profilbild
Av Tinalqua
#108967
Röstar oxå på blöjor eftersom barnet gillar att gå just nu och du redan hare en sjal
Användarens profilbild
Av Anso
#109017
AnKa skrev:Ja tack för ert engagemang.

Nu lutar det åt Mei tai om jag nu lyckas välja mönster.
Du får väl starta en ny omröstningen om mönster..... :lol:
Vi hjälper så gärna till vet du. :wink:
Användarens profilbild
Av Mi
#109077
Röstade på MT och som Anso sa, starta omröstning om vilken..Eller gör lätt för dig och ta den stadigare varianten (colibrin) som jag gjorde, där fanns det inte såååå många att välja på :wink:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#109286
Jag röstade på Mei Tai. Du måste ju prova det också, sjalar verkar du ha ett par kvar.....
Användarens profilbild
Av AnKa
#109449
Anso skrev:
AnKa skrev:Ja tack för ert engagemang.

Nu lutar det åt Mei tai om jag nu lyckas välja mönster.
Du får väl starta en ny omröstningen om mönster..... :lol:
Vi hjälper så gärna till vet du. :wink:
Ja, jag får nog göra det. Jag vet ju att det här är bästa stället för superbra hjälp i triviala frågor som dessa :wink:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?