Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
#1246701
Ja jag läste det i dagens tidning!
Hur bra som hellst ju! De strävar efter att få bort plastbaljorna helt och hållet på bb.
Men detta var inget jag märkte av när Vilgot föddes för 1år sen. De hade dock sjalar till utlåning och alla barnmorskorna log åt oss när jag gick omkring med Vilgot i sjalen jämt och ständigt.
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1246704
Å just det, länken funkar visst inte utan man måste kopiera den och klistra in den i webläsaren. eller så kan man gå in på www.bt.se och scrolla ner en bit så kan man se artikeln! :lol:
Användarens profilbild
Av Cinnamon
#1246707
Härligt! :vågen:
Av sjaltokan
#1247634
Vilken härlig artikel.. :vågen:
Användarens profilbild
Av zingo
#1247800
KUL!!!
Användarens profilbild
Av Scharlott
#1247802
Underbar tidningsartikel :D Heja Borås BB (där för övrigt mina tre grabbar är födda 2000, 2002 och 2005, men på den tiden fanns inga sjalar till utlåning. Kul att det finns nu!).
Användarens profilbild
Av Bello
#1511354
:tumup:
Ska skicka denna artikel till en barnmorskekompis som jag har (även om den inte är purfärsk). Jag hade diskussion med henne i helgen om de hade bärsjalar där hon jobbar, men hennes komentar var bara att;
- Nej det kan de inte ha, de får inte "göra reklam" för varor. (eller hur hon uttryckte det)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?