Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bello
#1511354
:tumup:
Ska skicka denna artikel till en barnmorskekompis som jag har (även om den inte är purfärsk). Jag hade diskussion med henne i helgen om de hade bärsjalar där hon jobbar, men hennes komentar var bara att;
- Nej det kan de inte ha, de får inte "göra reklam" för varor. (eller hur hon uttryckte det)
Användarens profilbild
Av melon
#1511476
Jag tänkte på denna artikeln just för ett par dagar sen, då jag var på babyproffsen i Borås. Där kom det in ett par med en nykläckt liten bebis och frågade efter en sån där bärsjal som "de hade visat på BB" :vågen:
Användarens profilbild
Av Cinnamon
#1511574
Bello skrev::tumup:
Ska skicka denna artikel till en barnmorskekompis som jag har (även om den inte är purfärsk). Jag hade diskussion med henne i helgen om de hade bärsjalar där hon jobbar, men hennes komentar var bara att;
- Nej det kan de inte ha, de får inte "göra reklam" för varor. (eller hur hon uttryckte det)
Har de blöjor där hon jobbar? Annat än omärka vikblöjor? Är inte det reklam också? :wink:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?